26 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb nog geen ks en weet ook niet of ik hem wel of niet krijg maar ben wel heel blij met mijn douche kruk nu al

5 jaar geleden

Jazeker, ze adviseren het sterk aan, via je kraamzorg kan je dat aanvragrn is gratis huur voor 6 maanden

5 jaar geleden

Ik zou het doen! Veel baat bij gehad!

5 jaar geleden

jazeker ik heb hem ook en ook een rugsteun om uit bed te komen, en een papegaaii om je zelf op te trekken

5 jaar geleden

Ook als je geen keizersnede hebt gehad kan het heel zinvol zijn. Heb een natuurlijke bevalling gehad met heel veel complicaties. De eerste 3 a 4 weken kon ik alleen maar douchen met kruk. Zou hem zeker regelen als ik jou was. Beter het zekere voor het onzekere nemen.

5 jaar geleden

Ja zou ik doen.. helemaal als je je haar moet wassen (ik heb lang haar, duurt altijd even😅) lang staan is echt funest even.. en ookal gebruik je m niet.. zou m iig wel in huis halen.

5 jaar geleden

Ja hoor ook al geen keizersnee gepland ben nu 38 weken, maar nu al baat bij. Want heb erg last van indalingspijn en verplicht rust in bed.

5 jaar geleden

Ja handig! Heb soms harde buiken onder de douche.. Zo kan je makkelijker chillen! Zijn in nl toch gratis te huur

5 jaar geleden

jazeker ik heb hem ook en ook een rugsteun om uit bed te komen, en een pape ...
Wat is een papegaaii?

5 jaar geleden

Ik heb via mijn kraamzorg klossen, bedsteun, zo po ding en een douchestoel zit in bassis verzekering zeiden ze

5 jaar geleden

Dankjewel voor de tips, zojuist besteld 🤗

5 jaar geleden

Ik heb hem nu ook gewoon gehuurd omdat het staan onder de douche me te zwaar wordt en na de bevalling weet ik ook niet hoe ik me voel

5 jaar geleden

Wat is een papegaaii?
Ze zegt het al, om jezelf aan op te trekken. Zo’n driehoek wat je altijd boven ziekenhuisbedden ziet waar je jezelf aan kunt optrekken. Google maar voor je beeldvorming ☺️

5 jaar geleden

Die heb ik al een paar weken. Heel fijn om te kunnen ontspannen als je geen bad hebt, ongeacht ks of niet.

5 jaar geleden

Had hem vorige ks niet. Maar deze keer bij Ikea gewoon een krukje gekocht om in de douche te zetten. Hoop dat douchen dan minder uitputtend is straks ☺

5 jaar geleden

Via de thuiszorgwinkel kun je zo'n heel kraampakket lenen, kost je niks. Zit ook een douchekruk in.

5 jaar geleden

Ik gebruik m ook al voor de bevalling.. vindt het heerlijk.. wordt echt moe van douchen.. dat is nu wat minder..

5 jaar geleden

Heb een douchestoel, al weken in gebruik. Ben nu 38+3. Heerlijk

5 jaar geleden

Bij mijn 1e zwangerschap had ik een plastic tuinstoel in de douche gezet 😂 . Nu krijg ik 3 februari mijn geplande keizersnede en nu een douche kruk aangeschaft echt ideaal . Dus jazeker!

VRIEND

5 jaar geleden

Ik zit nu al op de douche kruk... heeeerlijk!