Over 2 weken zal ik door middel van een keizersnede gaan bevallen van ons meisje. Dit is ons eerste kindje en ik heb geen idee waar ik me op voor kan/moet bereiden.
Voor de dames onder ons die al eens een keizersnede hebben ondergaan, is het handig om een douche kruk te lenen/aan te schaffen voor na de bevalling?
Ook als je geen keizersnede hebt gehad kan het heel zinvol zijn. Heb een natuurlijke bevalling gehad met heel veel complicaties. De eerste 3 a 4 weken kon ik alleen maar douchen met kruk. Zou hem zeker regelen als ik jou was. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ja zou ik doen.. helemaal als je je haar moet wassen (ik heb lang haar, duurt altijd even😅) lang staan is echt funest even.. en ookal gebruik je m niet.. zou m iig wel in huis halen.
Ze zegt het al, om jezelf aan op te trekken.
Zo’n driehoek wat je altijd boven ziekenhuisbedden ziet waar je jezelf aan kunt optrekken. Google maar voor je beeldvorming ☺️
Had hem vorige ks niet. Maar deze keer bij Ikea gewoon een krukje gekocht om in de douche te zetten. Hoop dat douchen dan minder uitputtend is straks ☺
Bij mijn 1e zwangerschap had ik een plastic tuinstoel in de douche gezet 😂 . Nu krijg ik 3 februari mijn geplande keizersnede en nu een douche kruk aangeschaft echt ideaal . Dus jazeker!