30 Reacties
5 jaar geleden
Het rubbere deel van de ontluchting mag je niet te vaak steriliseren. Dan vervormt het rubber sneller en kan de fles gaan lekken. Soms zitten de onderdelen net niet goed waardoor het ook kan gaan lekken.
Als de fles blijft lekken kan je dr Brown bellen. Wij hebben een nieuw ventiel gekregen.
5 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Zorgen dat de dop er goed op zit heel strak dicht draaien en dan iets minde ...
Als ik de de dop er heel strak opdraai dan trekt ze de speen vacuüm, en te los gaat hij Idd lekken. Het is altijd op hoop van zegen dat je de juiste touch hebt. Maar goed om te lezen dat het bij meerderen gebeurt
5 jaar geleden
Ik gebruik de dr brown flessen al 5 weken en mijn dochter laat scheten waar je u tegen zegt..
Maar ik denk dat zij de lucht vanuit dr mondhoeken mee naar binnen zuigt..
Misschien eens opletten of jouw kindje dat ook doet. 😉
Wat je daar aan kan doen, ik heb echt geen idee... 🤔🤷♀️😅
5 jaar geleden
Elk kindje is anders, wij hadden eerdt avent maar dat was een grote knoeiboel.
Dr. Brown is favoriet.
Sterileren is 5 min in gekookt water leggen dus niet als het kookt. Daarnaast met de hand afwassen ipv de vaatwasser.
Zo gaan je flessen veel langer mee.
Ook de speen om de 6 weken vervangen!
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
Elk kindje is anders, wij hadden eerdt avent maar dat was een grote knoeibo ...
Ja dat is ook zo. Ja zo maak ik hem ook schoon. Ik las zoveel goede verhalen over de Brown. Nu dacht huh hoe dan haha. Zoveel melk komt er in een keer uit ! Nou ik maar een andere proberen 😋
5 jaar geleden
Reactie op Marii1709
Ik gebruik de dr brown flessen al 5 weken en mijn dochter laat scheten waar ...
Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 minuten is het flesje op. En daarna spuugt die weer veel uit . Mijn man is nu naar de drogist en koopt van elk merk een flesje 🤣
5 jaar geleden
Reactie op picolini
Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 m ...
Zelfs met prematurenspeen?
5 jaar geleden
Reactie op picolini
Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 m ...
Hier ook gulzige drinker maar we hebben geleerd hem pauzes in te lassen en de ademhaling door logepodiste. Tussendoor boertjes laten en dan komen we tot een kwartier.