30 Reacties

5 jaar geleden

Zorgen dat de dop er goed op zit heel strak dicht draaien en dan iets minder strak hoe strakker hoe rustiger ze drinken dat is even uit proberen

5 jaar geleden

Waar lekt de fles? En welke maat speen dat op de fles zit heb je? Wij hebben maat P (prematuur) gekocht vanwege het te gulzig drinken en veelal overgeven na voeden. Dit lijkt te helpen

5 jaar geleden

Het rubbere deel van de ontluchting mag je niet te vaak steriliseren. Dan vervormt het rubber sneller en kan de fles gaan lekken. Soms zitten de onderdelen net niet goed waardoor het ook kan gaan lekken. Als de fles blijft lekken kan je dr Brown bellen. Wij hebben een nieuw ventiel gekregen.

5 jaar geleden

Schud je de fles met het ventiel erin? En lekt hij dan? Nouja niet schudden maar om de voeding te mixen dan

5 jaar geleden

Bij mij lekt de fles wanneer er bijvoorbeeld wat klontjes in de voeding zitten... Mss is dat nog iets?

5 jaar geleden

Strakker dicht draaien, ik had het zelfde in het begin

5 jaar geleden

Reactie op Daandylan

Zorgen dat de dop er goed op zit heel strak dicht draaien en dan iets minde ...
Als ik de de dop er heel strak opdraai dan trekt ze de speen vacuüm, en te los gaat hij Idd lekken. Het is altijd op hoop van zegen dat je de juiste touch hebt. Maar goed om te lezen dat het bij meerderen gebeurt

5 jaar geleden

Ik gebruik de dr Brown fles maar ik vind dat er echt veel melk tegelijk uit komt ? Flesje is binnen 2 minuten op. Heb er nu een speen op van Difrax... hoe kan dat ? Dit lijkt me niet goed

5 jaar geleden

Ik ben van de dr Brown overgestapt op de Avent fles. Die werkt echt super voor mijn dochter.

5 jaar geleden

Reactie op picolini

Ik gebruik de dr Brown fles maar ik vind dat er echt veel melk tegelijk uit ...
De mijne dronk ook super snel alles op, en daarna veel spugen. Heb er nu een prematuurspeen op gezet van dr brown zelf en gaat zoveel beter.

5 jaar geleden

Reactie op MacyMae

De mijne dronk ook super snel alles op, en daarna veel spugen. Heb er nu ee ...
Dit moest ik idd ook van de huisarts. Gaat nu beter

5 jaar geleden

Wij hebben dit bij onze oudste dochter ook gehad. Toen vroeg iemand of we het ventiel in de vaatwasser deden, dit is inderdaad niet goed (net als steriliseren), toen we dit eenmaal wisten ging het veel beter.

5 jaar geleden

Ik gebruik de dr brown flessen al 5 weken en mijn dochter laat scheten waar je u tegen zegt.. Maar ik denk dat zij de lucht vanuit dr mondhoeken mee naar binnen zuigt.. Misschien eens opletten of jouw kindje dat ook doet. 😉 Wat je daar aan kan doen, ik heb echt geen idee... 🤔🤷‍♀️😅

5 jaar geleden

Elk kindje is anders, wij hadden eerdt avent maar dat was een grote knoeiboel. Dr. Brown is favoriet. Sterileren is 5 min in gekookt water leggen dus niet als het kookt. Daarnaast met de hand afwassen ipv de vaatwasser. Zo gaan je flessen veel langer mee. Ook de speen om de 6 weken vervangen!

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Elk kindje is anders, wij hadden eerdt avent maar dat was een grote knoeibo ...
Ja dat is ook zo. Ja zo maak ik hem ook schoon. Ik las zoveel goede verhalen over de Brown. Nu dacht huh hoe dan haha. Zoveel melk komt er in een keer uit ! Nou ik maar een andere proberen 😋

5 jaar geleden

Reactie op Marii1709

Ik gebruik de dr brown flessen al 5 weken en mijn dochter laat scheten waar ...
Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 minuten is het flesje op. En daarna spuugt die weer veel uit . Mijn man is nu naar de drogist en koopt van elk merk een flesje 🤣

5 jaar geleden

Reactie op picolini

Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 m ...
Zelfs met prematurenspeen?

5 jaar geleden

Zit je fles niet te vol? Wij hadden lekkende flessen toen ze ze iets boven het randje vulde..

5 jaar geleden

Reactie op picolini

Haha! Lekker ! Hier gaat de voeding gewoon echt super snel naar binnen. 5 m ...
Hier ook gulzige drinker maar we hebben geleerd hem pauzes in te lassen en de ademhaling door logepodiste. Tussendoor boertjes laten en dan komen we tot een kwartier.