8 Reacties
4 jaar geleden
Munchkin 360 graden beker!
Ik heb het haar zelf laten uitvogelen, hoe het werkt. Na een paar keer begon ze het door te krijgen en nu drinkt ze er heel goed uit.
4 jaar geleden
Ja Munchkin 360 is wel een magisch ding. Maar lukt hier niet echt zelfstandig hoor, ze snapt het kantelen niet en pakt hem ook niet met 2 handen. En knoeit zich toch helemaal onder, bij jullie niet?
4 jaar geleden
Hier drinkt hij melk ook nog niet zelf hoor! Hij krijgt het ook nog uit zijn fles.
Wel tussendoor water/sap enzo uit een normale plastic beker, als hij het zelf vasthoud ligt het overal natuurlijk. Hij wilt geen rietjesbeker/tuitbeker/360 ding, alleen een normale beker
4 jaar geleden
Reactie op Kiwietje85
Ja Munchkin 360 is wel een magisch ding. Maar lukt hier niet echt zelfstand ...
Ik heb haar zo min mogelijk geholpen met de beker zodat ze het wel zelf moest uitvogelen, volgens mij leren ze het dan sneller.
Verder las ik op dit forum een fantastische tip; als ze nog niet doorhebben dat er wat te drinken valt (soms denken ze gewoon dat het speelgoed is), kun je wat water bovenop gieten. Dan kunnen ze het soms ineens snappen.
4 jaar geleden
Reactie op Kiwietje85
Ja Munchkin 360 is wel een magisch ding. Maar lukt hier niet echt zelfstand ...
Ja ik heb een dag lang dat ding steeds aangeboden en haar voorgedaan hoe het moest. Haar daarna er steeds mee laten klungelen en ineens begreep ze het. Ging best snel! Het is belangrijk om hem heel vol te doen. Zodat ze bij een klein beetje kantelen al wat binnen kunnen krijgen.
4 jaar geleden
Hier ook zo鈥檔 Munchkin. Moet zeggen, vergde wel wat geduld, want in eerst instantie ging ie schudden en over de tafel en gooide hij em mooi vanuit zn stoel op de grond. Wel heel valproof in vergelijk met andere simpele tuitbekere die al wel gesneuveld zijn.
Hij begint nu ook te begrijpen hoe de beker werkt. Ik help alleen af en toe dat ding even goed omhoog te houden, maar ook dat gaat steeds beter.
Af en toe haal ik de dop eraf en dan drinkt ie een paar slokken (niet zelf, ik houd de beker vast) en oefenen we de houding met de handen.
Hij krijgt water in de munchkin en af en toe wat slokjes lauwe rooibosthee van mij mee. Krijgt verder voornamelijk borstvoeding 馃槉