7 Reacties

4 jaar geleden

Fijn! Heb je die met of zonder handvat? Ik ben nog op zoek naar een handige beker waar ze zelfstandig uit kan drinken. Ik heb een gelijkaardige van Hema, maar die snapt ze niet, en deze lekt ook als je ermee slaat :) Dus nu helpen we haar drinken uit een gewone open beker. Dit lukte goed, maar sinds deze week begint ze plots met haar tong te drinken zoals een hondje 馃檭

4 jaar geleden

Wij hebben hier de munchkin 360 met handvatte, werkt ook prima. Is ook heel smijtproef.

4 jaar geleden

Reactie op 83k

Fijn! Heb je die met of zonder handvat? Ik ben nog op zoek naar een handige ...
Haha dat klinkt wel heel schattig 馃惗 Misschien is de beker niet goed op haar onderlipje? Met handvat. We waren op vakantie en toen liet ik haar ook uit gewone een mok drinken, dat ging soms goed, soms morste ze alles. T was toch 35+ graden dus een beetje water was niet erg.

4 jaar geleden

hoe krijg je het voor elkaar dat ze snappen hoe ze uit zo鈥榥 360 beker moeten drinken? Mijn zoontje krijgt niks uit de 360. open bekertje lukt soms wel ( ook wel gek met de tong馃惗) maar daarmee heeft hij zich 2x zo ontzettend verslikt dat ik t niet meer durf

4 jaar geleden

Reactie op Josie88

hoe krijg je het voor elkaar dat ze snappen hoe ze uit zo鈥榥 360 beker moete ...
Nou in het begin lukte het ook alleen maar uit een mok af en toe. Elke dag een beetje proberen. Na een tijdje lukte het opeens uit zo鈥檔 360 beker.

4 jaar geleden

Reactie op Josie88

hoe krijg je het voor elkaar dat ze snappen hoe ze uit zo鈥榥 360 beker moete ...
Hier ging ie er eerst op de randen kauwen en ondersteboven houden. Heb een aantal keren zn handjes gepakt, die goed op de beker gezet en dan naar de mond brengen. Gewoon de houding oefenen zeg maar. Die Munchkin komt sowieso wat uit als ze op de rand zitten met hun lippen. Dr Brown weet ik niet. Sinds deze week snapt ie het pas echt zelf. 3e of 4e week proberen.

4 jaar geleden

Reactie op e242

Haha dat klinkt wel heel schattig 馃惗 Misschien is de beker niet goed op haa ...
Ondertussen heb ik de Tommee Tippee cup 360 gekocht! Deze kon ik vorige week even gebruiken van een vriendin en deze snapte ze direct :)