28 Reacties

4 jaar geleden

Een gewone beker

4 jaar geleden

Nu een tuitbeker

4 jaar geleden

Mijn zoontje is met deze aan het oefenen. Ik wilde geen tuit beker en het gaat nu steeds beter, en deze lekt niet wel zo fijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mama van M

Mijn zoontje is met deze aan het oefenen. Ik wilde geen tuit beker en het g ...
Oh vergeten foto bij te voegen

4 jaar geleden

Ik heb van de kruidvat rietjes beker en op de opvang tuitbeker. Als de munchkin bekers in de aanbieding zijn dan koop ik van hun een rietjes beker 360 graden. Als het mooi weer is dus pas volgend jaar dan pas gewone bekers. Lekker buiten oefenen, de zwaartekracht ontdekken en wat je allemaal nog meer kan met de inhoud van de bekers. Scheelt een hoop dweilsessies 😅 Oudste kon met 1.5 jaar al goed uit een gewone beker, tuit, rietjes en rietjesbekers drinken. Dus naar mijn idee maakt het ook niet uit waarmee je begint. Vocht binnen krijgen is voor nu het allerbelangrijkste.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mama van M

Oh vergeten foto bij te voegen
Mooie beker! Via welke website is deze beker te koop?

4 jaar geleden

Reactie op Happy3mom

Mooie beker! Via welke website is deze beker te koop?
Wij hebben hem via bol.com maar als je googled op "Munchkin 360 beker" dan kom je wel bij meerdere sites uit

4 jaar geleden

Ik heb een tuitbeker, dit gaat wel goed! Ook een "echte" (antiknoei, met zo'n deksel erop) drinkbeker van Munchkin, daar moet hij wel veel moeite voor doen voordat er iets uit komt. Voor nu is het nog niks. Ik had die gekocht omdat hij graag uit mijn drinkglas drinkt. Ik denk dat ik ook maar een rietjesbeker ga halen (ipv die van munchkin) want hij drinkt ook pakjes drinken🤣 (Lekker vind ie het niet, maar goed)

4 jaar geleden

Ik heb een tuitbeker, dit gaat wel goed! Ook een "echte" (antiknoei, met z ...
Kan het niet komen door het rietje dat hij het vies vindt? Mijn peuter drinkt sinds de papieren rietjes liever geen pakjes meer. Terwijl ze daarvoor niet aan te slepen waren. Hij vindt die rietjes echt vies (en ik geef hem gelijk 😉)

4 jaar geleden

Kan het niet komen door het rietje dat hij het vies vindt? Mijn peuter drin ...
Oh dat zou ook kunnen idd! Ik dacht nog, HOE kun je taksi vies vinden🤣 Denk dat dat het idd is dan!

4 jaar geleden

Drinkt hij al Taksi?

4 jaar geleden

Reactie op Susan03

Drinkt hij al Taksi?
Neee niet vaak ofzo hoor, maar hij mag pakjes drinken wel altijd een paar slokjes van proeven

4 jaar geleden

Hier wisselen we een beetje af. We hebben van die munchkin 360 bekers en ook een handvat voor op de difrax fles. Ze is nog geen fan van water dus het is nu echt spelen en klieren heb ik het idee😂

4 jaar geleden

Neee niet vaak ofzo hoor, maar hij mag pakjes drinken wel altijd een paar s ...
Ah okee haha omdat die van mij alleen nog maar borstvoeding krijgt

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze en gaat echt super. Over een paar maanden gaan we een munchkin 360 beker proberen of iets met een hard tuitje

4 jaar geleden

Ellis drinkt uit deze en ik heb ook al de 360 graden variant ervan.

4 jaar geleden

Etos vanaf morgen 1+1 op baby accessoires 😎 dus ook op de drinkbekers

4 jaar geleden

Wat doen jullie in die bekers? Alleen water of?

4 jaar geleden

Reactie op Kuskusje1990

Wat doen jullie in die bekers? Alleen water of?
Water

4 jaar geleden

Water
Voornamelijk water en soms een beetje lauwe thee