10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, ik droom dat mijn zoon op mijn borst ligt en ik hem troost met mijn pink en schrik dan elke keer wakker bloedheet / zwetend en hij ligt dan dus niet bij mij,,dan is de kleine schat gewoon bij mijn man beneden nog

5 jaar geleden

Ik denk echt dat elke moeder dit in meer of mindere mate heeft in de eerste weken, dit soort dromen. Of ik werd ook wel eens wakker en ging haar dan alsnog zoeken tussen de dekens haha. Er speelt zooo veel nu, zoveel liefde maar ook zoveel angst en kwetsbaarheid, is echt helemaal normaal en gaat zeker minder worden! Take care!

5 jaar geleden

Inderdaad echt een droom die veel nieuwe moeders hebben! En na 19 maanden heb ik nog steeds zulk soort dromen over mijn zoon, terwijl die al lang op zijn eigen kamer slaapt😂 Dan droom ik dat ie bij ons door het bed rommelt of door de kamer rent, of ik denk juist dat hij bij ons zou moeten slapen en dat hij er niet is. En dan trek ik de dekens overhoop en vraag aan mijn vriend waar hij gebleven is😅 Ach, je went eraan haha. En heb je al geprobeerd of het minder is als de baby met je mee omhoog gaat als jij omhoog gaat? Dat ze wat dichterbij is?

5 jaar geleden

Heel normaal! Heb dit bij ons eerste kindje ook veel gehad! Schijnt te zijn omdat je je aan je kindje gaat hechten en goed voor haar wil zorgen. Alleen maar een heel goed teken! Maar ik snap dat je dat paniekerige wel vervelend vindt. Mij bood die gedachte van het hechten wel veel troost op die momenten! ❤🥰

5 jaar geleden

Reactie op Sherlock

Inderdaad echt een droom die veel nieuwe moeders hebben! En na 19 maanden h ...
Het was een bewuste keuze dat ik alleen naar boven ga voor een paar uurtjes want ons dochter kan heel lawaaierig zijn als ze slaapt en ik doe er geen oog door toe. Ook daar kijk ik naar uit tot die lawaaierige fase voorbij is :p

5 jaar geleden

😅 ik heb mijn oudste zoontje onder de dekens lopen zoeken toen hij de eerste keer in zn eigen bed sliep.. totaaaaaal in paniek.. mn vriend zei tegen me wat doe je??.. ik ben ryan kwijt, waar is ryan.. 🤨 die ligt in zn bed.. ohja😩..

5 jaar geleden

Omg ik heb dit de 2de nacht thuis gehad

5 jaar geleden

Herkenbaar!

5 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Het was een bewuste keuze dat ik alleen naar boven ga voor een paar uurtjes ...
Hahah dan zou ik haar zeker beneden laten! Ik slaap ook heel licht dus ik word ook heel snel wakker van babygeluidjes...

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Het gaat na een tijdje over.