14 Reacties
5 jaar geleden
jaaaa ik heb ook altijd bevallings dromen of een pasgeboren baby in mn armen, of dat iemand anders mijn baby ging bevallen en later had ik zelf bloed tussen mn benen en die gene niets echt super rare dromen seerieus😂
5 jaar geleden
Ik had dat ook een week terug. Echt een fantastische bevalling droom. Het deed wel zeer maar t was gewoon helemaal volgens t boekje 🤪 hoop dat het een visioen was haaahahaa
5 jaar geleden
Ja bij mij hetzelfde, een super makkelijke bevalling en twee dagen later was ik al boterhammen aan het smeren voor de baby 🤣🤣
5 jaar geleden
Ik droom zelf dit niet.
Mijn moeder droomt wel heel erg. Dus als zij een gekke droom heeft over mijn bevalling heb ik last gehad van harde buiken..
dit was bij de eerste ook, toen is ze zelfs de desbetreffende nacht er uit gegaan (ze kon niet slapen) om de cadeautjes in te pakken. Creepy....
5 jaar geleden
😅 ja hier ook al een hele poos.. ik moest alleen naar de OK mijn vriend en mijn ouders waren niet bereikbaar en nergens te bekennen, was ontzettend boos.. 2 dromen 2x een jongen (we weten niet wat het is) terwijl qua zwangerschapspraatjes etc zou ik denken dat t een meisje is..🤷♀️ we gaan t zien.. heb 2 zoontjes en die hopen op een zusje.
5 jaar geleden
Ik ben in mn dromen idd ook al tig keer bevallen en ook op de meest idiote plekken 🤣 restaurant, supermarkt, zonnig strand op vakantie, op school (ik sta normaliter voor de klas) etc. Vind het wel grappig. Hopelijk blijft ie nog wel een week of 4 echt zitten 😊
5 jaar geleden
Ik heb deze zwangerschap deze week voor het eerst over de bevalling/zwangerschap gedroomd.
Ik droomde dat ik nog helemaal niet klaar was met de vluchttas en dat we ineens naar het moeder kind centrum moesten omdat ik weeën had.
Toen bleek dat meneer in stuit lag.
Ik kon op beeld zien dat hij draaide, het was geen echo beeld maar beeld zoals je alles met het blote oog ziet. En ineens had ik hem in mn armen 😂
Hij had méga veel haar ook, in tegenstelling tot onze dochter.
Weet wel waar de droom vandaan komt, ze zeggen toch dat je in dromen dingen van de dag gaat verwerken?
Ik had tijdens het eten met mijn man erover dat ik ooit eens heb gelezen dat wanneer je veel maagzuur hebt, je kindje veel haartjes krijgt.
Na de bevalling van onze dochter heb ik eens gezegd: bij de volgende maar veel maagzuur hebben dan 😁 Spijt dat ik het gewenst heb haha, maar ben benieuwd of hij ook veel haartjes heeft straks.
Met de zwangerschap van onze dochter heb ik alleen maar gedroomd over de bevalling, niet altijd met een leuk einde. Keer op keer was ze verdwenen en kon ik haar nergens meer vinden óf ze lag in mijn armen en kon ik haar gezichtje niet zien. Geen idee wat dat zegt over de band die je met je kindje krijgt.