4 Reacties

19 dagen geleden

Je omschrijft exact onze dochter..😅😂 Geen zorgen, je bent niet de enige! Het schijnt een fase te zijn, laat ik me vertellen. 😁 Het belangrijkste is denk ik dat we consequent zijn en duidelijk zijn in wat wel- en niet mag. Het is zoooo genieten en ze is mn grootste liefde, maar soms denk ik ook met bepaalde situaties ( zoals ook die jij noemt ) echt helppp is dit gedrag wel normaal? Volgens mij komt het vast allemaal goed!! 😃

19 dagen geleden

Reactie op MandyTom

Je omschrijft exact onze dochter..😅😂 Geen zorgen, je bent niet de enige! ...
Ooh dit doet me even goed om te horen dat dit ook bij andere is 😅 Vooral die opmerkingen soms van andere mensen kunnen je zo onzeker maken 🙈

19 dagen geleden

Ik hoop zo dat het een fase is, super lief jochie, maar kan soms zo slecht luisteren. laatst in de dierenwinkel ook. ik kreeg uitleg over de aquarium, meneer rent ondertussen gezellig door de zaak heen alles aanraken en doen. tig keer bij me terug geroepen en gedaan. In de auto gezegd dat ik dat niet zo leuk vond en dat hij wel moest luisteren naar me. Schaamde me kapot daar, maar de mevrouw van de zaak had begrip en hielp me ook. Vervolgens thuis poeslief tegen me aan liggen op de bank en wilt ineens een boekje met me lezen, de schat

19 dagen geleden

Reactie op NickyF

Ik hoop zo dat het een fase is, super lief jochie, maar kan soms zo slecht ...
Jaa zo herkenbaar! Ik betrap mezelf erop als ik in het bijzijn van andere mensen ben, ik me constant ook aan het verontschuldigen ben voor zijn gedrag.. alles moet hij aanraken, op klimmen of heel lomp mee spelen.. en als ik er iets van zeg luistert hij vaker niet als wel.. Laatst stond ik in de rij bij de bakker en er komt een mama binnen met tweeling van rond de 2-3 jaar en die gingen rustig op een bankje zitten wachten tot de mama klaar was.. nou dan sta ik echt met ongeloof te kijken hoor 🙈😂 Ach ja, blijf maar herhalen, het is een fase, het is een fase, het is een fase, het is een fase…..