28 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook 😂 vanochtend heb ik m'n buik in de rug van m'n man gelegd... Ze heeft hem even lekker in de rug getrapt 😂
5 jaar geleden
Reactie op sara1992
Hahahaha 😂😂 woooow dan schopt ze erg hard
Hahah klopt!! Word er soms gek van en doet soms ook echt gewoon pijn!
5 jaar geleden
Mijn vorige zwangerschap had ik ook zo een druktemaker en die is nog steeds ONVERMOEIBAAR 😂😂😂😂😂 3 jaar en echt energie van 10. Iedereen is altijd gesloopt na een dagje met haar 😂 ik heb nu een heek rustig meisje in mijn buik en ik heb goede hoop haaahahaa!
5 jaar geleden
Reactie op cherryll
Hier hetzelfde. Nu 33+6 en heel de dag actief. Ze zeggen druk in de buik ru ...
Hier rustig in de buik en inmiddels rustig er buiten, maar wel een huilbaby.. Maar wel een meisje.. Nu enkel in de avond schoppen en overdag eigenlijk niks.. Ben benieuwd wat t dit keer wordt 😂
5 jaar geleden
De mijne is heel af en toe savonds laat als ik in bed lig even voor een minuutje bezig. Vind het een verschrikkelijk gevoel. Ze beweerde dat het als vlinders in je buik of bubbeltjes voelt.. nou het is voor mij een zwaar vervelend gevoel en kriebelt op een vervelende manier.. ben dankbaar dat ik hem bijna niet voel haha
5 jaar geleden
Hier ook! Soms zo erg dat het voelt alsof iemand van binnen met een vuist tegen je buikwand aan draait. Zoiets, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Heel geniepig in ieder geval.. 🙈🤣
5 jaar geleden
Ja, mijn meisje is lekker druk! Al weken voel ik haar heel veel, bijna continu. Dat ik me bijna afvraag of ze niet wat meer moet rusten 😅. Ook word ik er soms wakker van. Laatste tijd krijg ik wel meer 'last' van de bewegingen. Het kan af en toe heel naar voelen en klap ik opeens echt dubbel. Ik moet er ergens ook wel om lachen gelukkig en veel mooie momenten 😊
5 jaar geleden
Onze dochter was ook enorm druk in mijn buik, en nu zij peuter is is ze bij mij echt terror. Vandaag kon ik haar wel de hele dag achter het behang plakken. Schoppen, haren trekken, gillen, niet luisteren, overal mee gooien grrrr. Bijna 32 weken zwanger van onze zoon en trek dat gedrag echt niet meer. Onze zoon heeft momenten dat hij druk is in de buik, maar is over het algemeen wel wat rustiger dan onze dochter. Voel hem elke dag wel veel bewegen maar niet zoals bij onze dochter.
5 jaar geleden
Onze dochter was ook enorm druk in mijn buik, en nu zij peuter is is ze bij ...
Ik leef met je mee!!!
Vandaag kwamen hier de gordijnen met roede naar beneden 🙈 meneer had zin om verstoppertje te spelen, hij was iets te lomp.
En ja het was een druktemaker in mijn buik en de tweede nu weer 😱😱 ik ben er bang voor🤣🤣