6 Reacties
5 jaar geleden
Even je ijzer laten nakijken... het kan heel goed zijn dat je nu een ijzer tekort heb.. dit komt vaker voor na de bevalling.. ik heb het na de bevalling van mijn zoontje gehad.. was heel slap en duizelig en zelfs momenten van als ik nu opsta ga ik neer! Moe was ik echter niet wat je wel denken bij een ijzer tekort...
5 jaar geleden
Reactie op Kruumelke
Hmmm dat is inderdaad een hele goeie. In mijn zwangerschap was mijn ijzer j ...
Ja dat had ik ook in mijn zwangerschap was daar niets op aan te merken.. maar daarna was hij echt heel laag. Mijn waarde kwam op 2 en stonden ze er van te kijken dat ik niet eerder onderuit was gegaan.. liep echt op mijn reserve zonder het door te hebben.. of eerder gezegd er niet aan toe te geven want eerlijk is eerlijk als moeder zijnde ga je door en door en door馃槈 laat je weten wat de uitslag is zodra je doe heb ? Succes
5 jaar geleden
Ja inderdaad laat je ijzer en bloeddruk even checken. Ik weet niet of je bv geeft? Dat vraagt ook wel wat van je lijf. Je zou dan extra voedingssupplementen kunnen slikken. Als extra ondersteuning. En het is heel normaal dat je zorgen hebt voor straks als je weer aan het werk bent. Heel normaal!! Ik mag volgende week ook weer beginnen en vind het ook wel weer spannend. Is toch weer je draai gaan vinden. En natuurlijk ga je de kleine missen, maar ook dat went. Ik had dat bij de 1e ook en nu voelt het weer precies zo. Denk dat je eerder zorgen moet maken als je het niet zo voelt 馃ぃ馃槈 komt helemaal goed!!