17 Reacties

5 jaar geleden

Als het kwaad kon had de verloskundige dit toch niet gedaan?

5 jaar geleden

Nee hoor, zo zien ze juist alles beter.

5 jaar geleden

Nee kan geen kwaad, zo kunnen ze heel duidelijk zien of er iets aan de hand is :)

5 jaar geleden

Dit dus, alsof ze zo’n ding voor hun lol gebruiken.

5 jaar geleden

Ik ga er van uit dat ze wek geweten hebben dat je zwanger bent.. Gezien het feit dat je er kwam voor lekken van vruchtwater ;) Niet druk over maken.. De eendenbek zorgt ervoor dat ze je baarmoedermond goed kunnen bekijken, ze maken die niet open ofzo.. Was wek ideaal geweest als de bevalling niet vorderde.. Eendenbek er op en hop kind er uit..

5 jaar geleden

Ik had het direct gevraagd op het moment zelf, dan hoorde je het van een professional. Maar niet druk om maken, kan geen kwaad😊

5 jaar geleden

Die eendenbek is echt een vrouw’s grootste vijand. Vreselijk ding is het maar het kan gelukkig geen kwaad

5 jaar geleden

Nee hoor eendenbek kan geen kwaad. Ze zullen het wellicht nog wel vaker gebruiken. Was bij mij wel zo. De een doet het wel iets liever dan de ander merk ik 😂 soms denk ik: venijnig, andere keer denk ik: heb niks gevoeld 🤪

5 jaar geleden

Maar waar lees jij dat de verloskundige dat heeft gedaan ?

5 jaar geleden

Reactie op melissaj21

Maar waar lees jij dat de verloskundige dat heeft gedaan ?
Of het nou de verloskundige is of een andere arts, ze weten toch dat je zwanger bent? Dan hebben ze ook de kennis of het schadelijk is of niet. Als ze twijfelde hadden ze het niet gedaan/overlegt met je behandelende arts/verloskundige. Je kan ze gewoon vertrouwen hoor in het ziekenhuis! 😊

5 jaar geleden

Zo’n eendenbek houdt alleen de ingang open zodat ze de baarmoedermond kunnen checken. Raakt verder niets anders aan dan de vaginawanden, is eigenlijk best logisch dat dat ding gebruikt wordt tijdens dit soort controles, geen probleem toch? Ik had een tijdje terug in het ziekenhuis een controle waarbij ze m’n baarmoedermond gingen checken en die assistent gaat zo ineens zonder waarschuwing met haar hele hand naar binnen om te voelen 😳🤯 Omg haha daar had ik wel even een heads up voor kunnen gebruiken. Gelukkig had ze hele kleine dunne handjes 😂 Maar goed, er moet straks ook een baby uit dus ze kan het maar alvast een beetje oprekken 🙈
Zo’n eendenbek houdt alleen de ingang open zodat ze de baarmoedermond kunne ...
Jeetje! Dat lijkt me een hele onaangename en pijnlijke verrassing 😫

5 jaar geleden

Reactie op Marie-straksmoedervandrie

Jeetje! Dat lijkt me een hele onaangename en pijnlijke verrassing 😫
Het werd nog mooier toen de arts daarna op de echo liet zien aan de assistente dat je die baarmoederhals daarop ook precies kon meten en dat die hand er dus (denk ik) helemaal niet in had gehoeven 😱😂 Echt niet grappig 🙈 voelde met net zo’n koe. Het deed niet echt zeer overigens, meer een enorme druk ineens, was meer geshockeerd van wtf doe je nu??

5 jaar geleden

Zo’n eendenbek houdt alleen de ingang open zodat ze de baarmoedermond kunne ...
Seriously met haar hele hand? 😳😳. niet gewoon met 2 vingers, zoals t hoort??

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

Seriously met haar hele hand? 😳😳. niet gewoon met 2 vingers, zoals t hoor ...
Misschien omdat ze zulke kleine handjes had kon ze er niet bij met alleen twee vingers?? 🙈🤷‍♀️

5 jaar geleden

Waar denk je dat je baarmoedermond zit? En hoever gaat zo'n eendenbek erin? Misschien even de anatomie goed gaan bekijken van een vrouw. Heb je ook nog wat aan als je gaat bevallen.

5 jaar geleden

Reactie op Scout

Waar denk je dat je baarmoedermond zit? En hoever gaat zo'n eendenbek erin? ...
Haha tegen wie heb jij het nou? Wat een reactie zeg 🤯😬