7 Reacties

2 jaar geleden

Wij kunnen helaas geen ei geven vermids ze er allergisch aan is . Maar als je u groentenpap mixt dan mix je het eitje er gewoon mee in . Deed ik met mijn eerste dochter ook .

2 jaar geleden

Vervelend van die allergie. Ja dan moet ik het op een andere manier proberen te mixen want ik blijf op de één of andere manier toch stukjes houden😅

2 jaar geleden

Ik lees mee, ben ook erg benieuwd hoe ik hem dit moet gaan geven

2 jaar geleden

Hoi, op de website van nvk.nl staat een heel schema voor de introductie van kippenei en ook pindakaas. Hoe te mengen en in welke verhouding te geven. Je moet even bij richtlijn allergologie zoeken, dan voedselallergie/voedselprovocatie bij kinderen en volwassenen, en dan het roze stukje tekst: “het standpunt vroege introductie etc” aanklikken. Tevens pureren met een blender of zo’n klein keukenmachientje. Dan krijg je het echt wel helemaal fijn😄

2 jaar geleden

Reactie op Sammy31

Hoi, op de website van nvk.nl staat een heel schema voor de introductie van ...
Bedankt voor de tip. Ik ga eens even kijken 😁

2 jaar geleden

Reactie op Lion93

Vervelend van die allergie. Ja dan moet ik het op een andere manier probere ...
Wij hebben bij de mixer zo een klein potje waar je groentjes in kan mixen.en als ik deze gebruik is er niets van stukken te zien . Maarja zou dom zijn als je iets extra moet kopen enkel voor een ei 😅 mss even wachten en later proberen opnieuw aan te bieden

2 jaar geleden

Reactie op Fallon

Wij hebben bij de mixer zo een klein potje waar je groentjes in kan mixen.e ...
Ja ik heb wel een hakmolen.. ga dat eens proberen zo😁