11 Reacties

5 jaar geleden

Meid, doe wat je wil doen! Ik heb een ontslag op staande voet, rechtzaak, verhuizing, verbouwing en 2e verhuizing allemaal gehad tijdens mn 1e zwangerschap en dat is ook allemaal goed gekomen! Als je dit wil, laat je niet weerhouden! Je bent echt in invalide als je zwanger bent hoor.. eb juist tijdens het 2e trimester voel je je top dus ik zou zeggen, go for it!

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

Meid, doe wat je wil doen! Ik heb een ontslag op staande voet, rechtzaak, v ...
Wauw dat je dat allemaal had moeten meemaken tijdens je zwangerschap respect! Gelukkig dat alles toch goed is gekomen. Nou als ik dit lees moet een bedrijfje dan geen probleem zijn, bedankt voor je reactie begin weer een beetje hoop te krijgen

5 jaar geleden

Misschien een goede om over na te denken: als jij 2 maanden niet kan werken, blijft het bedrijf dan draaien denk je? Het lijkt me vrij lastig om dan die twee dingen te combineren...

5 jaar geleden

Reactie op thirzap

Misschien een goede om over na te denken: als jij 2 maanden niet kan werken ...
En daarbij ook.. dat je dan de druk voelt om zo snel mogelijk weer aan het werk te gaan.. Aan de andere kant kun je dat he-le-maal zelf bepalen! Ik verveelde me thuis eigenlijk behoorlijk, voelde me zo niet productief.. had het heerlijk gevonden om lekker bezig te kunnen zijn 😉

5 jaar geleden

Reactie op mariAm128

Wauw dat je dat allemaal had moeten meemaken tijdens je zwangerschap respec ...
Haha ik had niet echt een keuze.. maar je kunt zoveel meer aan dan je denkt! En een eigen bedrijf is wel echt rete positieve vibes dan joh! Goed voor je mindset 💪🏻

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

En daarbij ook.. dat je dan de druk voelt om zo snel mogelijk weer aan het ...
Dat is nou juist de reden dat ik dit bedrijf wil ik zit al een poos thuis als huisvrouw 🙄 en k zie het gewoon echt niet zitten om nog een jaar te verspillen thuis.

5 jaar geleden

Reactie op mariAm128

Dat is nou juist de reden dat ik dit bedrijf wil ik zit al een poos thuis a ...
Dan klinkt het alsof je eraan toe bent! 😉 Ik snap het hoor! Ik ben zelf een kind van zelfstandig ondernemers dus ik weet ook niet anders... Heerlijk, die vrijheid!

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

Dan klinkt het alsof je eraan toe bent! 😉 Ik snap het hoor! Ik ben zelf ee ...
Jaa zeker ben er echt aan toe en mijn ouders zijn ook altijd al ondernemers geweest dus heb het van hun denk ik 😂

5 jaar geleden

Reactie op mariAm128

Jaa zeker ben er echt aan toe en mijn ouders zijn ook altijd al ondernemers ...
In dat geval zou je het zeker kunnen proberen lijkt me!

5 jaar geleden

Ik heb zelf net na de Corona tijd een bedrijf gestart met 3 anderen en ervaar heel veel stress omdat we helaas niet op 1 lijn zitten. Daarom heb ik er zelf voor gekozen wat meer afstand te doen (gelukkig kan dit ook), maar dat komt omdat ik zelf voelde dat het teveel was voor mijn lijf. Als je dat zelf aanvoelt en dit bedrijf wilt zou ik er daarom zeker voor gaan, maar luister naar je lijf!

5 jaar geleden

Reactie op thirzap

In dat geval zou je het zeker kunnen proberen lijkt me!
Ik denk dat ik de stap toch maar ga wagen dan