11 Reacties

5 jaar geleden
Meid, doe wat je wil doen! Ik heb een ontslag op staande voet, rechtzaak, verhuizing, verbouwing en 2e verhuizing allemaal gehad tijdens mn 1e zwangerschap en dat is ook allemaal goed gekomen! Als je dit wil, laat je niet weerhouden!
Je bent echt in invalide als je zwanger bent hoor.. eb juist tijdens het 2e trimester voel je je top dus ik zou zeggen, go for it!

5 jaar geleden
Reactie op MarietteD
Meid, doe wat je wil doen! Ik heb een ontslag op staande voet, rechtzaak, v ...
Wauw dat je dat allemaal had moeten meemaken tijdens je zwangerschap respect! Gelukkig dat alles toch goed is gekomen. Nou als ik dit lees moet een bedrijfje dan geen probleem zijn, bedankt voor je reactie begin weer een beetje hoop te krijgen

5 jaar geleden
Reactie op thirzap
Misschien een goede om over na te denken: als jij 2 maanden niet kan werken ...
En daarbij ook.. dat je dan de druk voelt om zo snel mogelijk weer aan het werk te gaan..
Aan de andere kant kun je dat he-le-maal zelf bepalen! Ik verveelde me thuis eigenlijk behoorlijk, voelde me zo niet productief.. had het heerlijk gevonden om lekker bezig te kunnen zijn 😉

5 jaar geleden
Ik heb zelf net na de Corona tijd een bedrijf gestart met 3 anderen en ervaar heel veel stress omdat we helaas niet op 1 lijn zitten. Daarom heb ik er zelf voor gekozen wat meer afstand te doen (gelukkig kan dit ook), maar dat komt omdat ik zelf voelde dat het teveel was voor mijn lijf. Als je dat zelf aanvoelt en dit bedrijf wilt zou ik er daarom zeker voor gaan, maar luister naar je lijf!