44 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb gisteren ook een redelijk lek gehad. Ik denk vooral opletten dat alles goed aansluit inderdaad en niets doen waarbij je te veel voorover buigt ofzo. Wel nog maar 1 keer gehad. Anders perfect zonder lekken. Ik ben er zeer tevreden van

4 jaar geleden
De sensor is inderdaad niet zo goed. Ik las op internet dat het beter gaat met een bh in donker kleur. Mijn pomp werkt nu wel niet zo goed meer... ik heb ondertussen nieuwe borstschilden gekregen van elvie omdat deze zogezegd vervormd zouden zijn door het steriliseren een (hoewel ik steeds de handleiding heb gevolgd). Wel nog steeds het gevoel dat de suctie nog niet is zoals voordien. Ook veel minder opbrengst. Hebben jullie dit al meegemaakt?

4 jaar geleden
Reactie op snugglebottom
De sensor is inderdaad niet zo goed. Ik las op internet dat het beter gaat ...
Niet meteen ervaring mee. Ik ben nog aan het oefenen echt. De eerste keer ging het meteen goed. Maar loop vandaag al de hele dag te klooien met het ding 🤷🏼♀️😆 hoelang bleef bij jou de suctie goed?

4 jaar geleden
Reactie op rw123
Niet meteen ervaring mee. Ik ben nog aan het oefenen echt. De eerste keer g ...
2 weken zeer goede opbrengst gehad en goede suctie. Maar nadien dus problemen beginnen krijgen. Blijkbaar komt het vaker voor zeiden ze bij elvie. Dus zeker opletten met steriliseren. Ze raden nu aan om ofwel koud te steriliseren met tabletten ofwel het water toch te wat te laten afkoelen na het koken en de onderdelen er Max 3minuten inlaten liggen

4 jaar geleden
Reactie op Billebil
Ik heb de onderdelen van mn kolf nog nooit gesteriliseerd. Volgens de lacta ...
Ik heb enkel in het begin 1 maal gesteriliseerd nadien ook gewoon met sopje. Maar blijkbaar was die ene keer al genoeg voor vervorming

4 jaar geleden
Ik heb vandaag voor het eerst “on the move” gekolft met de Elvie. Wow! Waar ik met nakolven het idee had dat er niet veel uit kwam - had ik vandaag mijn eerste lunch met een vriendin buiten de deur en wilde ik op de terug weg kolven. Ik heb rechts lopend naar de parkeer garage gedaan en verwachte er niet veel van. Nou... volle bak! Wow!! 😍 de andere kant tijdens het rijden was ongeveer 70 ml - maar die borst heeft altijd minder melk dus dat is ook wel in lijn met de verwachting. Denk dus dat mijn mannetje de borsten gewoon erg goed leegdrinkt en dat ik daarom zo weinig kolfde voorheen. Ik twijfelde even maar ben nu weer heel blij met de aankoop. Heb zelfs nog even in een winkeltje gestaan al kolvende - niemand die het in de gaten had haha! Briljant!