Al jaren hebben we deze 1e naam in gedachten! We waren er echt helemaal over uit! Het geboortekaartje staat ook al klaar.. maar ineens, bij beide een giga twijfel!! Kan deze naam wel??
Noraly Ilena
Noraly blijkt namelijk de betekenis “God is mijn licht” te hebben. Iets wat voor ons totaal niet van toepassing is. We zijn twee vrouwen en geloven niet in God, maar vinden de naam zo mooi!!
Tevens zijn we erg benieuwd hoe jullie de namen vinden, heb je er een associatie bij? Een bepaald beeld? Een bepaald persoon?
Wat vinden jullie?
1. Deze naam kan wel/niet als je niks met het geloof hebt.
2. Als ik deze naam/namen hoor dan denk ik aan...
-Moderator-
Dit topic is gesloten. Voor alle vragen over babynamen kan je terecht bij dit topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2021/het-grote-babynamen-topic-N1OPMY
Ik vind het een hele mooie naam die je niet veel hoort! Als jullie zo gek zijn op deze naam zou ik je keuze niet laten beïnvloeden door de betekenis van de naam. Hoevaak zoeken mensen nou de betekenis van een naam op als ze hem horen? Ik zou er dus zeker voor gaan.
De naam die wij gekozen hebben heeft ook een religieuze betekenis. En zelf hebben wij ook echt absoluut niets met geloof in God.. Ik twijfel daardoor ook wel eens, maar ik denk dat het belangrijker is welke betekenis je zelf geeft aan een naam. Wat betekent de naam voor jou?☺️
Als jullie de naam mooi vinden, gewoon doen.. er zullen weinig mensen zijn die deze betekenis zo uit hun hoofd weten of God koppelen aan deze naam of constant gaan vragen of je gelovig bent.
Denk dat je uiteindelijk beter af bent met deze betekenis dan ‘klipgeit’. 🤪