13 Reacties

3 jaar geleden

Ik bedoel de Joie I spin 360 e ipv 369🙈

3 jaar geleden

Ja die van ons doet het ook. Als we de bijrijdersstoel naar achteren zetten is het wiebelen over. Vond het ook best vervelend. Qua stoel tevreden maar qua geluid en stabiliteit niet echt.

3 jaar geleden

Reactie op Nic90

Ja die van ons doet het ook. Als we de bijrijdersstoel naar achteren zetten ...
Aha, maar dan kan je hem niet meer goed draaien naar de deur toe denk ik? Want ik kan hem ook nier verder aanduwen want hij zit al strak tegen de achterbank aan, dus het draaien gaat al wat stug.. Heb jij hem ook nog achterwaarts?

3 jaar geleden

Steunt de base op de stoel of zweeft die nog in de lucht? Je kunt de poot inkorten en dan staat hij bij ons prima stabiel

3 jaar geleden

Reactie op DaniBeer

Steunt de base op de stoel of zweeft die nog in de lucht? Je kunt de poot i ...
Volgens mij op de stoel, zal dat morgen nog is checken inderdaad! Hij staat opzich wel stabiel alleen je kan hem best heen en weer wiebelen zeg maar, beetje krom om uit te leggen😅

3 jaar geleden

Is alleen even een gehannes om hem kort genoeg te krijgen. Volgens mij is de kunst dat je hem eerst zo kort mogelijk maakt en dan laat uitschuiven tot de bodem, want je kunt hem niet inkorten als er gewicht op staat.

3 jaar geleden

Dat hebben we ook! Ik vraag me straks ook af hoe het moet als ze 3,5 jaar is. Waar laat ze dan de benen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op DaniBeer

Is alleen even een gehannes om hem kort genoeg te krijgen. Volgens mij is d ...
Nee precies, ga zometeen is kijken! En op het filmpje van babypark lijkt het allemaal zo simpel😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op Désirée

Dat hebben we ook! Ik vraag me straks ook af hoe het moet als ze 3,5 jaar i ...
Dan voorwaarts toch? Of bedoel je als je dan de voorstoel ertegenaan schuift? Ben in ieder geval blij dat het dus wel “hoort” dat wiebelen😅

3 jaar geleden

Reactie op robintukker

Dan voorwaarts toch? Of bedoel je als je dan de voorstoel ertegenaan schuif ...
Oh wacht, wij hebben de joie I spin safe 🙈

3 jaar geleden

Reactie op robintukker

Nee precies, ga zometeen is kijken! En op het filmpje van babypark lijkt he ...
Is het bij jullie al wat beter geworden? Hebben deze ook aangeschaft maar lopen tegen precies hetzelfde probleem aan 🙁

3 jaar geleden

Reactie op sylvanax

Is het bij jullie al wat beter geworden? Hebben deze ook aangeschaft maar l ...
Ja! Heb tijdens het bevestigen echt stevig er tegenaan geduwd. Nu zit je eigenlijk goed vast. Er zit op de stoel wel speling, maar op het onderstel niet. Denk ook wel dat er wat speling op moet zitten.

3 jaar geleden

Reactie op robintukker

Ja! Heb tijdens het bevestigen echt stevig er tegenaan geduwd. Nu zit je ei ...
Dan gaan we dat ook nog even proberen. Dank je wel! 😊