44 Reacties

4 jaar geleden

Nee maar sterkte

4 jaar geleden

Ik ben met 37.6 gestript. Dezelfde dag heel even maar krampen. De avond hele erge nesteldrang en onrustig in me hoofd. Volgende dag had ik blijkbaar al af en toe weeën. In de avond met rusten begon het vaker te komen en in de nacht bevallen.

4 jaar geleden

Nee ik ben woensdag 41 en dan gaan ze het ook proberen.. mijn verloskundige zegt dat vooral met een eerste kindje je beter echt tot 41 weken kunt wachten om het effect zo groot mogelijk te hebben..

4 jaar geleden

Ik kon niet gestript worden ben morgen 41 weken wordt morgen ingeleid

4 jaar geleden

Nee helaas, met 40 weken 2x gestript, met 41 weken nog een keer. Maar zonder resultaat. Dus deze keer heb ik er ook weinig hoop op 😉 Ik hoop het voor je 🍀

4 jaar geleden

40 weken gestript bij 2 cm, niet pijnlijk ook geen reactie. Dag erna 4cm en opnieuw gestript om 11 u en die nacht begonnen(:

4 jaar geleden

Met mijn oudste ben ik met 41+4 gestript en is die nacht de bevalling begonnen. Althans, de latente fase. Echte weeën begonnen de volgende middag. Geen idee of het door het strippen kan. Speciale reden dat je relatief vroeg gestript bent?

4 jaar geleden

Bij vorige zwangerschap met 39+6 gestript en vliezen braken tijdens het strippen. Dag later was hij er 👶🏻.

4 jaar geleden

Hier gestript met 40.6 dat rommelende zeer licht maar geen resultaten. Met 41.1 nog een keer gestript, binnen een half uur kwamen er serieuze krampen en binnen 5 uurtjes is onze dochter toen geboren. 2e keer heeft dus zeker zeer snel resultaat gehad met meteen flinke weeën en snelle geboorte. Nu genieten van onze kleine meid van 2 daagjes😍 hoop voor je dat deze poging of eventueel de volgende ook resultaat gaat hebben, en succes straks met bevallen 💪🏻

4 jaar geleden

Update: niks gevoeld, niks gebeurd 😢. Strippoging heeft helaas geen weeën opgewekt. Super jammer.

4 jaar geleden

Reactie op rsb91

Update: niks gevoeld, niks gebeurd 😢. Strippoging heeft helaas geen weeën ...
Pfff wat balen zeg! Bij mij gaan ze straks kijken of ze kunnen strippen.. Ga je nu worden ingeleid of wachten ze nog even af?

4 jaar geleden

Reactie op rsb91

Update: niks gevoeld, niks gebeurd 😢. Strippoging heeft helaas geen weeën ...
Vragen of ze over een paar dagen nog een keer willen proberen? Hier werkte de 1e keer ook niet maar 2 dagen later wel. Hoop het voor je

4 jaar geleden

Reactie op amira_

Pfff wat balen zeg! Bij mij gaan ze straks kijken of ze kunnen strippen.. ...
Ik heb morgen een afspraak in het zh. Als het goed is kan zij nog een keer strippen en anders wordt het binnen nu en een weekje inleiden denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op Mevrouwtjevandalen

Vragen of ze over een paar dagen nog een keer willen proberen? Hier werkte ...
Als het goed is kan de vk in het zh morgen ook nog een poging doen. Fingers crossed!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 40+4 en gestript omdat ik 2cm ontsluiting had... nu afwachten 😌🙏

4 jaar geleden

Ik ben ook vandaag gestript! 39+6 dagen.. bijna 2uur geleden maar voel (nog) niks.. afwachten 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op tldegroot

Ik ben vandaag 40+4 en gestript omdat ik 2cm ontsluiting had... nu afwachte ...
Oooh spannend! Ik hoop voor je dat er iets op gang komt 🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op NinaV

Ik ben ook vandaag gestript! 39+6 dagen.. bijna 2uur geleden maar voel (nog ...
Super spannend! Hoop voor je dat het doorzet🙏🏻

4 jaar geleden

Reactie op NinaV

Ik ben ook vandaag gestript! 39+6 dagen.. bijna 2uur geleden maar voel (nog ...
Hii,vraagje, waarom ben je gestript voor je uitgerekende datum?

4 jaar geleden

Reactie op Jiesss

Hii,vraagje, waarom ben je gestript voor je uitgerekende datum?
Ik had toevallig vandaag de afspraak staan en die ene dag maakt niets uit. Slaap al een paar weken slecht dus hij mag wel komen. Alleen voel ik tot nu toe niks en de verloskundige zei dat het binnen 4uur z’n werk moest doen dus helaas! Toch nog even wachten op de kleine man.