Hoi dames,
Is er iemand die (met 40 en/of 41 weken) gestript is en daarna helemaal niets voelde, maar die toch savonds/snachts aan de gang ging?
Ik ben vanochtend gestript (nu 40+6) en voel echt 0,0, dus ben de hoop een beetje verloren 😩.
Gr Lotte
Let me know 🙋🏻♀️
Ik ben met 37.6 gestript. Dezelfde dag heel even maar krampen. De avond hele erge nesteldrang en onrustig in me hoofd. Volgende dag had ik blijkbaar al af en toe weeën. In de avond met rusten begon het vaker te komen en in de nacht bevallen.
Nee ik ben woensdag 41 en dan gaan ze het ook proberen.. mijn verloskundige zegt dat vooral met een eerste kindje je beter echt tot 41 weken kunt wachten om het effect zo groot mogelijk te hebben..
Nee helaas, met 40 weken 2x gestript, met 41 weken nog een keer. Maar zonder resultaat. Dus deze keer heb ik er ook weinig hoop op 😉
Ik hoop het voor je 🍀
Met mijn oudste ben ik met 41+4 gestript en is die nacht de bevalling begonnen. Althans, de latente fase. Echte weeën begonnen de volgende middag. Geen idee of het door het strippen kan.
Speciale reden dat je relatief vroeg gestript bent?
Hier gestript met 40.6 dat rommelende zeer licht maar geen resultaten. Met 41.1 nog een keer gestript, binnen een half uur kwamen er serieuze krampen en binnen 5 uurtjes is onze dochter toen geboren. 2e keer heeft dus zeker zeer snel resultaat gehad met meteen flinke weeën en snelle geboorte.
Nu genieten van onze kleine meid van 2 daagjes😍 hoop voor je dat deze poging of eventueel de volgende ook resultaat gaat hebben, en succes straks met bevallen 💪🏻
Hii,vraagje, waarom ben je gestript voor je uitgerekende datum?
Ik had toevallig vandaag de afspraak staan en die ene dag maakt niets uit. Slaap al een paar weken slecht dus hij mag wel komen. Alleen voel ik tot nu toe niks en de verloskundige zei dat het binnen 4uur z’n werk moest doen dus helaas! Toch nog even wachten op de kleine man.