51 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring, vind ze vooral veel te duur 🤣

5 jaar geleden

Ik ben erg benieuwd! Wil er ook graag een aanschaffen

5 jaar geleden

Om goed en comfortabel te dragen zou ik een draag consult aanraden. En drager is zo persoonlijk! Ieder lichaam is anders. En de drager die ik geweldig fijn vind, kan voor jou heel vervelend en oncomfortabel zitten.

5 jaar geleden

Ik heb precies die van de foto en vind m fantastisch! Altijd draagzakken gebruikt maar pas bij de derde een artipoppe aangeschaft maar echt een topding! Kindje kan er al heel snel in en hij is top voor je rug. Kreeg met die anderen altijd last van m’n rug. Ik ben helemaal verliefd op de jeans versie dus die wil ik nu erbij aanschaffen 😍

5 jaar geleden

Reactie op Mama37

Om goed en comfortabel te dragen zou ik een draag consult aanraden. En dr ...
Dit raad ik ook zeker aan. Een consulente heeft meestal meerdere doeken/zakken en ze zijn niet allemaal hetzelfde. Zo had ik bij mijn dochtertje een manduca aangeschaft omdat ik er veel positiefs over hoorde. Ze vond deze als baby al verschrikkelijk. Altijd in geweend. Dan heb ik een tula aangeschaft en deze was veel comfortabeler en aangenamer voor zowel haar als voor mij. Je kan ook vaak gewoon uitproberen in draagwinkels. Het zou jammer zijn veel geld uit te geven als het niet fijn zit voor jouw lichaam.

5 jaar geleden

Reactie op Mama37

Om goed en comfortabel te dragen zou ik een draag consult aanraden. En dr ...
Ik ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen. Vandaar ook deze vraag (: Geen zorgen er wordt uitgebreid getest voor ik hem koop ;)

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb hem liggen, maar nog niet gebruikt met baby. Als ik hem om doe zit hij wel heel lekker en de stof is erg mooi en zacht.

5 jaar geleden

Ik heb hem ook en vind ze geweldig! 🥰 mooie designs super goede kwaliteit!

5 jaar geleden

Zeker weten een dikke aanrader! Bij de tweede deze gekregen en die draagt zoveel prettiger en comfortabeler dan alle andere! Ook makkelijk te verstellen als jij en je partner hem beide gaan gebruiken. Hij is het geld echt dubbel en dwars waard. Bij de derde zal deze ook weer dagelijks gebruikt gaan worden!

5 jaar geleden

Ik vind hem fantastisch. Supersnel en stevig. Draagt heel fijn.

5 jaar geleden

Hoe is jullie ervaring met de draagzak en warmte? Is de stof wat ademend?

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Het delen van de kortingscode op het forum is niet toegestaan, ook niet vanuit artipoppe zelf :)

5 jaar geleden

Weet iemand toevallig of ze deze ook ergens in een winkel verkopen?

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Weet iemand toevallig of ze deze ook ergens in een winkel verkopen?
https://archive-store.nl/brands/artipoppe hier zouden ze m moeten hebben, misschien even bellen van te voren vd zekerheid ;)

5 jaar geleden

Ik gebruik hem zo graag! Echt al zijn geld meer dan waard geweest.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Het is helaas niet toegestaan om kortingscodes uit te wisselen via hier. Groetjes, Roos

5 jaar geleden

Inmiddels meer moeders met ervaring nu er veel baby’s geboren zijn?

5 jaar geleden

Is een topding! Draagt heel fijn!! In tegenstelling tot wat ze zeggen is deze niet geschikt voor Newborns maar vanaf maat 62. In Amsterdam bij de Archive store te koop in de winkel. Dan kan je m ook ff proberen :)

5 jaar geleden

Reactie op sannes84

Is een topding! Draagt heel fijn!! In tegenstelling tot wat ze zeggen is de ...
Hoii hoii ik wil hem ook heel graag aanschaffen alleen mijn vraag is kan je ht zelf vast maken doe je dat aan de achterkant of aan de zijkant of heb je er egt hulp bij nodig ik had een draagzak die je van achter vast moest maken maar dat lukt niet in je eentje dus ben heel benieuwd of je deze egt zelf makkelijk vast kunt maken

5 jaar geleden

Hoi, ik heb hem en ben er zeer tevreden over kan hem zelf om doen op YouTube staat wel een uitleg filmpje hoe je dat doet. Wij hebben hem wel vanaf geboorte gebruikt en is echt een aanrader zo fijn.