9 Reacties

5 jaar geleden

Ja. Deze week gehad na ballon. Ik kreeg er behoorlijk wee毛n van die niets deden qua ontsluiting. Dus geen positieve ervaring helaas. Zijn er andere opties voor je?

5 jaar geleden

Ik heb een pilletje gehad een week geleden. Kreeg een beetje menstruatiekrampen en 2 cm ontsluiting in 3,5 uur. Hier dus positief!

5 jaar geleden

Reactie op Chitje

Ja. Deze week gehad na ballon. Ik kreeg er behoorlijk wee毛n van die niets d ...
Nee helaas niet. Hoeveel weken was je toen zwanger? Dat blijkt ook nogal verschil te maken en of het je 1e of volgende kindje is. Je lijf ontsluit dan over het algemeen wat sneller

5 jaar geleden

Ik heb die vorige week gehad. Maar ik moet wel zeggen dat ik al een ruime centimeter ontsluiting had. 鈥榮 avonds het tabletje gekregen, de volgende morgen kwamen ze voelen toen had ik 2 centimeter ontsluiting en hebben ze mijn vliezen gebroken. Ik heb van het tabletje geen last gehad. Een klein beetje lichte krampen, maar niet noemenswaardig.

5 jaar geleden

Ik kreeg die bij mijn eerste bevalling, ik begon potdicht en pas 24 uur later had ik genoeg ontsluiting om met wee毛nopwekkers te starten. Mijn vliezen waren al langdurig gebroken. Helaas kreeg ik er erg heftige wee毛n van die ik op een gegeven moment niet goed meer kon wegademen. Er zaten nog wel tussenpozen in dus een echte wee毛nstorm was het niet. Maar kreeg die avond wel een morfinespuit om te kunnen slapen. Ik vond het dus niet zo'n succes 馃槵馃槄

5 jaar geleden

Alle methodes van inleiding kunnen technisch gezien tot een wee毛nstorm leiden want als jouw eigen lichaam het gaat overnemen krijg je automatisch de dubbele dosis wee毛nopwekkers binnen. Met een infuus is het dan wat beter te balanceren denk ik dan met de tabletjes..

5 jaar geleden

Ooh dat is wel gek. Mijn vorige zwangerschap precies het zelfde gehad en wel gewoon een ballon gekregen. Ik krijg maandag weer te horen wat ze gaan doen ivm overtijd en niet ingedaalde baby. Ben benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op Samantha P

Ooh dat is wel gek. Mijn vorige zwangerschap precies het zelfde gehad en we ...
Ja ze zijn bang de baby hogerop te drukken en dat hij dan scheef terugzakt bij verwijderen van de ballon. Dus navelstreng of schouder/arm wat in een keizersnede kan eindigen. Hierdoor plaatsen ze geen ballon bij niet ingedaalde baby

5 jaar geleden

Donderdag ook gehad. 2x 2 tabletten om de 4 uur. Daarna pakte mijn lichaam het verder zelf op. Ik heb geen nare ervaringen hiervan. Wel inmiddels een prachtige dochter voor terug馃槉