7 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Evo besteld, kwam als beste koop uit de Consumentenbond en ook in de winkel reed hij prima en leek hij stevig. Welke heb jij?

5 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Wij hebben de Mutsy Evo besteld, kwam als beste koop uit de Consumentenbond ...
Wij hebben een maxi cosi mura 4 plus

5 jaar geleden

Reactie op kwiekelieke

Wij hebben een maxi cosi mura 4 plus
Wij hebben deze ook al 3 jaar. Maar hij heeft echt nog nooit gewiebeld en is juist heel stabiel. Ook met de reiswieg. Misschien is hij net niet helemaal goed geplaatst of is er iets mis?

5 jaar geleden

Reactie op Chalie

Wij hebben deze ook al 3 jaar. Maar hij heeft echt nog nooit gewiebeld en i ...
Oké bedankt! We zullen eens terug langs de winkel gaan dan...

5 jaar geleden

Ik overweeg niet om een duowagen te kopen. Mijn zoontje is 3,5 als de baby geboren wordt. Denk dat ik voor een plankje ga. Of misschien dat ook niet. Ik hou niet zo van wandelen. Ik zal het eigenlijk alleen nodig hebben tot 11 maanden. Daarna mag de kleine mee op de mamafiets.

5 jaar geleden

Hier ook een 3 in 1, ik denk dat het onstabiele gevoel komt omdat die draagmand zo groot is. Wel nooit probleem mee gehad. Anders eens een toertje mee doen met een popje erin ofzo? :D

5 jaar geleden

Wij hebben een Jané, 1 van de beste wagens al gezien. Zeer stevig, handig op te plooien en gaat al mee voor 2 kids en nu een 3e. Sportief model met 1 wiel vooraan en sportwielen, wat maakt dat we echt overal kunnen gaan wandelen. Mand staat heel stabiel, vering is aan te passen op buggy zelf afhankelijk ondergrond. Draagmand kan en mag ook in de auto, heel handig als ze klein zijn en nog slapen, geen overzetten in maxi cosi.