Ik heb het afgelopen vrijdag bij een restaurant gegeten. Je kreeg als zwangere een aparte lijst en als je een sushi aanvinkt waar iets bij zit wat je niet mag eten, dan maken ze die sushi zonder dat onderdeel. Naast rauwe vis moet je goed opletten dat er geen viseitjes op zitten. Soms zitten de grotere viseitjes erop, maar ik wist bijvoorbeeld zelf niet dat sushi met de oranje buitenkant ook de viseitjes zijn. Ik bestelde de california en die was ineens heel kaal van buiten haha maar net zo lekker!
Heb vega sushi gegeten laatst. Ze zeiden dat ik ook gebakken sushi kon bestellen zonder rauwe vis.
Als de vis bevroren is geweest zou het blijkbaar geen probleem zijn, maar durf het niet馃檲
Ik heb het afgelopen vrijdag bij een restaurant gegeten. Je kreeg als zwang ...
Wat een goede tip zeg! Ik wist het ook niet van de california. Helaas bij ons geen aparte lijst voor zwangere maar heb wel sushi zonder rauwe vis gegeten 馃
Ik heb het ook gegeten, alleen zonder rauwe vis. Gebakken garnaal en kip en vegetarische. Vond er geen reet aan haha normaal eet ik alleen maar rauwe vis 馃き
Sushi zonder rauwe vis is prima te doen!
Zusje heeft 9 maanden lang elke week sushi gegeten, de plaatselijke sushizaak wist dat ze zwanger was en gaf haar een zelf samengesteld mamapakket 馃槅
Ik durfde het niet zo goed aan omdat ik bang was voor kruisbesmetting. Dus heb tot nu toe alleen zelf gemaakt. Maar zo'n mamapakket klinkt wel goed in de oren!
Hey, nou ik heb het dit weekend wel gedaan ook sushi met tonijn en moest 2 dagen spugen.. stom! Ik denk dat je wel gewoon sushi zonder vis kan eten... wat dan dus eigenlijk alleen zeewier met rijst is en groente of vlees.
Wel zelfgemaakt, maar niet uit restaurant of afhaal. De messen waarmee de vega en preggoproof sushi gesneden wordt worden ook gebruikt bij het snijden van de sushi met rauwe vis. Dus dat is te riskant...