14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het afgelopen vrijdag bij een restaurant gegeten. Je kreeg als zwangere een aparte lijst en als je een sushi aanvinkt waar iets bij zit wat je niet mag eten, dan maken ze die sushi zonder dat onderdeel. Naast rauwe vis moet je goed opletten dat er geen viseitjes op zitten. Soms zitten de grotere viseitjes erop, maar ik wist bijvoorbeeld zelf niet dat sushi met de oranje buitenkant ook de viseitjes zijn. Ik bestelde de california en die was ineens heel kaal van buiten haha maar net zo lekker!

5 jaar geleden

Ik eet het ook, maar idd zonder rauwe vis! Ik moest en zou het eten heerlijk, alleen smaakte het met niks opeens alles veel te zoet馃槀

5 jaar geleden

Heb vega sushi gegeten laatst. Ze zeiden dat ik ook gebakken sushi kon bestellen zonder rauwe vis. Als de vis bevroren is geweest zou het blijkbaar geen probleem zijn, maar durf het niet馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Mel1990

Ik heb het afgelopen vrijdag bij een restaurant gegeten. Je kreeg als zwang ...
Wat een goede tip zeg! Ik wist het ook niet van de california. Helaas bij ons geen aparte lijst voor zwangere maar heb wel sushi zonder rauwe vis gegeten 馃

5 jaar geleden

Bij sushipoint heb je mama sushi pakketen! Lekker en makkelijk!

5 jaar geleden

Ik heb het ook gegeten, alleen zonder rauwe vis. Gebakken garnaal en kip en vegetarische. Vond er geen reet aan haha normaal eet ik alleen maar rauwe vis 馃き

5 jaar geleden

Reactie op olive1606

Bij sushipoint heb je mama sushi pakketen! Lekker en makkelijk!
Ooh en waar is dat die sushipoint? 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Gutieke

Ooh en waar is dat die sushipoint? 馃檲
Is een bezorg keten in grote steden. Eindhoven, denbosch, rotterdam ect.

5 jaar geleden

Ik heb het ook nog niet gegeten, maar ga binnenkort proberen zelf te maken. Meteen een leuke vakantieactiviteit met mijn dochter

5 jaar geleden

Sushi zonder rauwe vis is prima te doen! Zusje heeft 9 maanden lang elke week sushi gegeten, de plaatselijke sushizaak wist dat ze zwanger was en gaf haar een zelf samengesteld mamapakket 馃槅

5 jaar geleden

Ik durfde het niet zo goed aan omdat ik bang was voor kruisbesmetting. Dus heb tot nu toe alleen zelf gemaakt. Maar zo'n mamapakket klinkt wel goed in de oren!

5 jaar geleden

Hey, nou ik heb het dit weekend wel gedaan ook sushi met tonijn en moest 2 dagen spugen.. stom! Ik denk dat je wel gewoon sushi zonder vis kan eten... wat dan dus eigenlijk alleen zeewier met rijst is en groente of vlees.

5 jaar geleden

Wel zelfgemaakt, maar niet uit restaurant of afhaal. De messen waarmee de vega en preggoproof sushi gesneden wordt worden ook gebruikt bij het snijden van de sushi met rauwe vis. Dus dat is te riskant...

5 jaar geleden

Ik heb het 1x gegeten, maar achteraf leek het mij icm die zoute soya saus stiekem niet zo goed 馃槵 Dus ga het maar niet meer doen 馃檲