13 Reacties

6 jaar geleden

Ik gebruik de app zwangerhap , heel handig , je hoeft het voedsel alleen in te vullen en je krijgt te zien of je het mag eten!

6 jaar geleden

Er is een hele handige apps die weergeven wat je wel en niet mag eten als je zwanger bent.

6 jaar geleden

Hoi, geen idee of dat zo erg is, maar probeer de ZwangerHap app.. Kun je alles in terugvinden.. Gefeliciteerd btw😁

6 jaar geleden

Ik heb de app Zwangerhap geïnstalleerd en controleer middels die app wat ik wel en niet kan eten. Bij cocktailsaus staat er inderdaad een uitroepteken dat je moet controleren voor alcohol. Er zullen dus ook cocktailsauzen zijn zonder alcohol. Bij aioli (in restaurants) moet je ook checken of het vers is gemaakt (met ei) of niet. Het verbaasde mij dat ik geen aloe vera drank mocht.. maar zo leer je elke keer wat bij :-)

6 jaar geleden

Ik wist ook niet dat ik zwanger was, zaterdag nog samen met mijn man een fles prosecco naar binnen gewerkt en carpaccio, zondag positief getest haha. Ik gebruik nu ook zwangerhap app. Ik wist niet dat je nog zoveel mocht eten. Werd mij namelijk altijd vertelt dat je echt beperkt bent in het eten

6 jaar geleden

Dat kan geen kwaad hoor! Ik had bij de eerste zwangerschap een fles wijn en een pakje sigaretten leeg gerookt haha (was oud en nieuw). En onze bijna 4 jarige dochter is kerngezond. En ik heb van het weekend ook gedronken en eergisteren positief getest. Wij zijn al twee jaar bezig en anders zo dat betekenen dat 2 jaar lang niks had kunnen drinken. Groetjes Suzanne

6 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 😁 Ik heb vorige week ook nog carpaccio, cocktailsaus en bier gehad tijdens een bbq, afgelopen zondag ook positief getest wat ik absoluut nog niet verwacht had omdat mijn menstruatie al een jaar helemaal overhoop ligt. Ook de zwangershap app erop gezet en heb al heeeel veel dingen opgezocht die ik wel en niet mag hebben!

6 jaar geleden

Ja dat zal wel meevallen lijkt me, zal zó weinig alcohol zijn... Gewoon niet meer doen. Ik had gisteren een pizza tonijn op en bedacht me ook daarna pas dat dat ook niet de bedoeling is... Oeps 😳

6 jaar geleden

Eten jullie bv nog belegde broodjes of salades op restaurant? Groentjes zouden in principe allemaal gewassen moeten zijn, maar ik durf er niet altijd van uit te gaan..

6 jaar geleden

Download de app ‘Zwangerhap’ daarin kan je precies vinden wat je wel en niet kunt eten!

6 jaar geleden

Reactie op Trdv

Eten jullie bv nog belegde broodjes of salades op restaurant? Groentjes zou ...
Nee joh zo moet je niet denken. Je kan gewoon alles eten als het maar geen rauw vlees/ vis of dat soort dingen zijn.

6 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

Ja dat zal wel meevallen lijkt me, zal zó weinig alcohol zijn... Gewoon nie ...
Verhit kan geen kwaad e

6 jaar geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap. Gisteren positief getest. Mijn gynaecologe gaf vorige keer aan dat je je daar echt niet gek moet in maken. Probeer goed op te zoeken wat je wel en niet mag eten, maar als je eens per ongeluk iets binnen hebt dat niet mocht kan dat echt geen kwaad.