8 Reacties

4 jaar geleden

Ik moet bij mijn mutsy aparte adapters monteren om de autostoel er op te klikken.. Ik heb ze er apart bij moeten kopen maar heb een maxicosi autostoel..

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij babydump en deze wordt achter 2 weken geleverd , heb je de joie autostoel erbij ? Mij hebben ze getoond hoe je deze kon monteren op het onderstel

4 jaar geleden

Deze.. Die staan ook bij de explorer.. Bij mij zaten ze er niet standaard bij..

4 jaar geleden

Reactie op CMommyToBe2021

Ik heb deze besteld bij babydump en deze wordt achter 2 weken geleverd , he ...
Ja inderdaad die. Oh ben toch blij dat hij er wel op zou passen. Dat het aan mij ligt en dat ik geen nieuwe auto stoel moet aankopen. Ons hebben ze niets getoond jammer genoeg en we hebben ook geen andere adapter.. zal het eens moeten googelen dan :) dankuwel!!

4 jaar geleden

Reactie op Saramiha

Ja inderdaad die. Oh ben toch blij dat hij er wel op zou passen. Dat het aa ...
Normaal zouden de adapters zoals each2 vermeld erbij moeten zitten , deze kan je er makkelijk opklikken en dan je joie autostoel erop , ik had dit pakketje namelijk besteld

4 jaar geleden

Reactie op CMommyToBe2021

Normaal zouden de adapters zoals each2 vermeld erbij moeten zitten , deze k ...
Ja precies.. Die adapters heb ik ook.. Want anders past de stoel er nooit tussen.. De bevestiging voor de zitting en de kinderwagenbak zitten heel laag..daar klik je m dan in..

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben een mutsy explorer gekocht bij babydump met een joie iGemm2 als auto stoel. De adapters zaten er wel bij, volgens mij bij de explorer zelf maar dat weet ik niet meer zeker

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook... Inclusief met autostoel... Weet dat het met adapters erop kan maar mijn man is er toen mee bezig geweest en heb er niet opgelet hoe het precies zit 😅