9 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou zo bang zijn dat een beginnende student in eerste instantie de hartslag niet kan vinden 馃檲 en dat je dan zelf helemaal in de stress schiet haha 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op SaarrD

Ik zou zo bang zijn dat een beginnende student in eerste instantie de harts ...
Dit zijn derdejaars en onder leiding van hun docent / echoscopist Zij begon de echo, om idd even hartslag te zoeken en te kijken hoe hij ligt.

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik heb een mail gestuurd

5 jaar geleden

Ik vond het super leuk! Toevallig gister geweest en ze waren zo enthousiast over de kleine. Ik ga me nog een keer inschrijven voor over een paar weken. Dit vonden ze erg fijn.

5 jaar geleden

Reactie op Deem&noa

Ik vond het super leuk! Toevallig gister geweest en ze waren zo enthousiast ...
Ah leuk! Ik ga wss ook nog een keertje :)

5 jaar geleden

Reactie op SaarrD

Het mag pas vanaf 20 weken en na de SEO, de baby is dan al echt aardig groot. Ik vind de kleine met de doppler altijd direct (voornamelijk omdat ze zoveel beweegt). Als het idd een hele vroege echo zou zijn is het wel wat spannend haha!

5 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Dit zijn derdejaars en onder leiding van hun docent / echoscopist Zij beg ...
Aaah ok茅 haha 馃槣 dat scheelt

5 jaar geleden

Reactie op SaarrD

Ik had bij fontys een student die er vanuit ging dat het tot 12 weken zou zijn terwijl de uitnodiging tot en met 13 weken stond 馃檲 Mijn kleine was te groot en werkte ook nog eens niet mee waardoor ze echt heel zenuwachtig werd.. Ik had echt medelijden met dr omdat het dus ook nog eens een examen was 馃檲 Hopelijk is ze uiteindelijk nog geslaagd... Ze gaf mij wel hele goede en duidelijke uitleg en heb veel van haar geleerd dus in dat opzicht moet ze zeker geslaagd zijn! 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Marii1709

Ik had bij fontys een student die er vanuit ging dat het tot 12 weken zou z ...
Haha ahhw ja dat is wel sneu! Bij de Hogeschool Rotterdam is het niet zo vroeg qua termijn.