15 Reacties

4 jaar geleden

Ik had grote jongens dus feetje zat bij ons altijd vrij krap..

4 jaar geleden

Ik heb een tenger kereltje en zit hem geweldig. Hij draagt ook hema. Kwaliteit is goed maar ligt er wel aan hoe je wast want had gehoord dat er een meisjeslijn van feetje snel verkleurde en pillig werd. Ikzelf ervaar dat niet
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik vind de kwaliteit van Feetje echt top, vind het het geld echt waard. Ben vooral fan van de geruite pyjama’s 🥰 De maat valt volgens mij gewoon prima.

4 jaar geleden

Feetje viel kleiner dan de andere merken. Kwaliteit is goed. Nu kindje 2 er in 😉

4 jaar geleden

Hele goede kwaliteit!

4 jaar geleden

Ik vind dat ze erg leuke dingen hebben. Vind het alleen niet mooi bij me zoontje zitten, vooral de broeken/legging vind ik erg wijd

4 jaar geleden

Ik vind dat ze erg leuke dingen hebben. Vind het alleen niet mooi bij me zo ...
Precies dit, had laatst een broekje aangetrokken in maat 56 omdat hij altijd zo groot leek. Is nu nog breed maar komt tot over zijn knieën...

4 jaar geleden

Tshirts van Feetje zitten zoveel mooier hier als die van de Hema. Die van de Hema zijn zo breed, ziet er niet uit. Feetje sluit heel mooi aan. Hema is allemaal als reservekleding in de opvangtas verdwenen.

4 jaar geleden

Ik heb ook veel van feetje. Het blijft heel mooi. Het valt wel iets kleiner dan bijv Hema.

4 jaar geleden

Wij hebben heel veel van feetje 😍 mijn zoontje is vrij lang dus koop de kleding altijd een maat ruimer. Ik vind zelf de hema kleertjes nooit mooi zitten. Veel te breed en kort voor mijn zoontje.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Maat 74. Mouwen zijn 1x omgeslagen. Broekje pas wel goed. Mijn zoontje zal nu ongeveer 9kg zijn en 70 cm. De hele nieuwe collectie hangt al in de kast in maat 80🥰 kan niet wachten tot hij daar in past.

4 jaar geleden

Wij hebben veel van feetje, noppies en z8. Heel fijn, valt mooi en sluit goed aan. Betere kwaliteit dan de kleding van Hema. Mijn meisje is een klein, tenger meisje (ikzelf ook te tenger helaas) en wil altijd goede & mooi aansluitende kleding. Fijn merk, zelfde als noppies en z8 😊 op foto jurkje van feetje

4 jaar geleden

Reactie op S-R-

Maat 74. Mouwen zijn 1x omgeslagen. Broekje pas wel goed. Mijn zoontje zal ...
Fijn om als referentie te hebben. ☺️Mijn zoontje is ook 70 cm lang.

4 jaar geleden

Ons zoontje draagt bijna alleen Feetje. Mooie pasvorm, leuke collecties en blijft mooi na wassen.

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties ik heb wat leuke shirtjes besteld in 74-80☺️