11 Reacties

4 jaar geleden

ik heb zelf de urban iki, ik vind deze echt top! heb deze gekocht bij de oudste en gebruik deze nu nog een keer🥰

4 jaar geleden

Indd urban iki heb ik gebruikt bij de oudste en gebruik ik straks weer. Voor achterop heb ik een bobike ook hele fijne stoeltjes 😊

4 jaar geleden

Ik heb bobike erg tevreden mee!

4 jaar geleden

Hier ook bobike. Ik zie op het schoolplein ook veel fietsstoeltjes van yepp.

4 jaar geleden

Ik heb de yepp mini voor mijn oudste gebruikt. Ik vond het een fijn stoeltje omdat deze helemaal van zacht rubber is. Ik heb daarom het achterzitje van Yepp ook gekocht en ga mijn jongste straks ook zeker weer in hetzelfde voorzitje zetten zodra het kan.

4 jaar geleden

Wij hebben nu een fietstoeltje van yepp. Zit ze heel mooi in, alleen vroeg ik mij af wanneer ze echt mag te fietsen.. Ze is nu 6,5 maand en kan heel goed zelfstandig zitten

4 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Wij hebben nu een fietstoeltje van yepp. Zit ze heel mooi in, alleen vroeg ...
Ik heb altijd begrepen vanaf 9 maanden. Het is niet alleen het zitten, maar ook het opvangen van de 'klappen' denk aan takjes, putten etc

4 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Wij hebben nu een fietstoeltje van yepp. Zit ze heel mooi in, alleen vroeg ...
Het is als ze vanuit zichzelf kunnen zitten en niet zelfstandig kunnen zitten 😊 dus echt vanuit het kruipen dus gaan zitten.

4 jaar geleden

Ik heb altijd begrepen vanaf 9 maanden. Het is niet alleen het zitten, maar ...
https://www.consumentenbond.nl/fietsstoeltje/fietsen-met-je-baby Ik neem mijn woorden terug! Hier staat dat het al kan vanaf 6 maanden als ze zelfstandig tot zit kunnen komen. Ik ga toch maar eens als een gek een achter stoeltje kopen, nu het nog mooi weer is! Dan kan grote broer naar achter en baby voorop 😬

4 jaar geleden

Ik heb een Urban Iki besteld. Heb al maanden codes gespaard bij Hero en daardoor fikse korting. De kortingscodes zitten in de wekelijkse nieuwsbrief tijdens de zwangerschap en de eerste tijd met je newborn.

4 jaar geleden

Reactie op Billebil

Ik heb een Urban Iki besteld. Heb al maanden codes gespaard bij Hero en daa ...
Oh wat een goede tip, dankjewel 😊