9 Reacties
4 jaar geleden
Op de fiets trek ik haar een overall/skipak aan met capuchon. Dat vind ik makkelijker dan een jas, muts en sjaal.
Je hebt ze ook waar handjes en voetjes aan zitten, dan zijn ze gelijk in 1x helemaal ingepakt
4 jaar geleden
Bij de Lidl webshop heb je goede overalls/ skipakken te koop. Wind en waterdicht!
4 jaar geleden
Ik heb een wind en waterdichte overall van IELM.
Trap niet in hun kortingen, ze hebben altijd korting namelijk馃槄馃檲
Maar ik ben er heeel blij en tevreden over.
Ik adviseer een maatje groter, ze vallen opzich heel mooi op maat, maar dan kan je er wat langer mee door, er zit een soort elastische band bij voetjes en handjes waardoor hij niet over de handjes en voetjes heen gaat en dus nooit te groot is.
En met een maatje groter kan je evt ook nog een jas er bij onder aan doen.
Door de elastische band blijven eventuele handschoentjes ook goed op de plek.
En mocht er nog sneeuw komen, worden de kleertjes niet nat.
Op KDV kruipt ze gewoon rond buiten met de grotere kindjes.
Maar gezien je vraag, dat ze niet stil wil liggen, weet ik alsnog niet of mijn antwoord wel helpend is 馃槄馃檲
Voor mij is het t zelfde als even de slaapzak aan doen.
Ik heb er via Vinted kleine snowboots en waterdichte handschoenen bij besteld voor wanneer ze kruipt.
4 jaar geleden
Wij hebben ook een softshell oak van IELM. Kan over zn winterjas heen. Ik heb een maat 92 besteld. Mijn zoontje draagt nu maat 80 kleertjes, maar ik had geen zin om nu een maat 80 of 86 te bestellen en dan met een paar maanden maat 92. Dit gaat prima over zn jas heen. Kan hij dit voorjaar lekker in rondstruinen in de tuin bij mn ouders en van de zomer op de camping ook ideaal als het gras 's ochtends nog nat is.
4 jaar geleden
Zelf gebruik ik een overall / skipak voor hem als we gaan fietsen, maar sommige mama鈥檚 die ik ken gebruiken een soort hoes voor het stoeltje, zodat de kleine alleen een jasje aan hoeft. Zoals deze (maar dan tweedehands gekocht): https://www.bol.com/nl/p/deryan-bike-a-way-jepp-mini-fietsstoeltje-voor-fiets-regenhoes-warme-jas-windbreaker-regenponcho/9200000040437399?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp).
4 jaar geleden
Reactie op vvll
Zelf gebruik ik een overall / skipak voor hem als we gaan fietsen, maar som ...
Nooit eerder gezien! Wat een goeie tip!
Maar zo zag ik laatst mijn vriendin, die had een standaard voor achterop de fiets waar je de maxicosi aan vast kon maken.
Nooit geen weet van gehad dat dit bestond! Nu te laat馃槄
Maar goed om te onthouden voor een volgende
4 jaar geleden
Hier gebruiken wij een voetenzak voor het fietsstoeltje. En dan alleen jas sjaal en muts