17 Reacties

5 jaar geleden

Hi, je kan ze inderdaad met de hand afwassen, maar je kan ze ook in de vaatwasser doen op een normaal programma

5 jaar geleden

Mag je flesjes niet uitkoken in een pan? Voor mij allemaal ook nog nieuw馃槉

5 jaar geleden

Het flesje zelf en de sleentjes moet je wel uitkoken. Dit is ook echt heel belangrijk om te doen. Het filter kun je er uit halen en deze moet mer de hand. Als je een pakket koopt zit er een klein borsteltje bij. Let wel op dat je kraamhulp m niet zomaar uitkookt...

5 jaar geleden

Ik deed een drupje afwasmiddel met de borstel. Je hebt mini borstels voor dat stokje. De vaatwasser doet het ook goed. Dr brown mag je idd niet uitkoken.

5 jaar geleden

Ik deed een drupje afwasmiddel met de borstel. Je hebt mini borstels voor d ...

5 jaar geleden

Waarom mag je deze niet uitkoken dan? Sorry馃檲 maar heb deze flesjes ook gehaald! Heb inderdaad ook zo een borstel erbij gehaald!

5 jaar geleden

Reactie op RFW

Waarom mag je deze niet uitkoken dan? Sorry馃檲 maar heb deze flesjes ook geh ...
De zachte filter vervormd door het kokende water en dan doet hij niet meer wat hij moet doen.. De fles zelf en alles om de speen kan wel uitgekookt worden.. En daar draait t uiteindelijk om.. Zodat t kindje geen spruw ontwikkelt..

5 jaar geleden

Je mag ze wel uitkoken, alleen het tuutje in het midden niet met dat rubbere dopje. Die maak je schoon met zo een rvs rietjes reiniger met wat dreft bijv. Maar ik moet je bekennen, ik denk dat je flesje gewoon met dreft schoonmaakt het ook volstaat hoor. Zelfs bij prematuren op neo deden ze niet zo moeilijk :)

5 jaar geleden

Je mag ze wel uitkoken, alleen het tuutje in het midden niet met dat rubber ...
Inderdaad. Gewoon uitkoken of afwassen. Kraamweek wordt het vaak gedaan en daarna mag je gewoon met de hand afwassen. Hier 2 kids groot gebracht met dr brown flessen.

5 jaar geleden

Reactie op Each2

De zachte filter vervormd door het kokende water en dan doet hij niet meer ...
De zachte filter, bedoel je daarmee dat groene ding? Dus ik kan alles uitkoken en dat groene ding schoon houden met een klein borsteltje?

5 jaar geleden

Je mag ze wel uitkoken, alleen het tuutje in het midden niet met dat rubber ...
Spenen mag je ook uitkoken?

5 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Ja voor zover bekend bij mij wel ja

5 jaar geleden

De zachte filter, bedoel je daarmee dat groene ding? Dus ik kan alles uitko ...
Yes dat bedoel ik! Dat groene (in sommige flessen blauw of roze) filter laat je er dan buiten.. Dat ding kan zelfs nog in 2en verdeeld.. Het filter en t staafje naar beneden..

5 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Ja ik deed aan t einde van de dag alles in een bak kokend water.. Spenen van flessen, fopspenen, bijtringen hoppakee alles er in 馃槀 Later wordt je iets minder uitkokerig.. Dan gooi je t gewoon in de vaatwasser..

5 jaar geleden

Bij onze dochter hebben wij de eerste weken de flessen en spenen van dr browns uitgekookt in een pan. Omdat wij het te lang vonden duren eer het water kookte hebben we toch maar een magnetron sterrilisator aangeschaft. Hebben nu voor onze zoon ook dr browns flesjes en gebruik deze keer weer de magnetron sterrilisator.

5 jaar geleden

Ik kookte alles gewoon uit hoor. Heb ze ondertussen al bijna 2 jaar omdat mijn dochter nogsteeds graag haar avond flesje daar uit drinkt. Ze doen het nogsteeds goed. Nu gaat alles natuurlijk gewoon de vaatwasser in.

5 jaar geleden

Haha ja dat is in het begin wel het streven. Maar uit ervaring kan ik spreken dat een bak kokend water of de vaatwasser ook prima werkt hoor馃檲馃檴馃槀