17 Reacties
5 jaar geleden
Ik deed een drupje afwasmiddel met de borstel. Je hebt mini borstels voor dat stokje. De vaatwasser doet het ook goed. Dr brown mag je idd niet uitkoken.
5 jaar geleden
Ik deed een drupje afwasmiddel met de borstel. Je hebt mini borstels voor d ...
https://www.drbrowns.nl/klantenservice/handleidingen/hoe-reinig-je-een-dr-browns-fles/
Handig om even te lezen.
5 jaar geleden
Reactie op RFW
Waarom mag je deze niet uitkoken dan? Sorry馃檲 maar heb deze flesjes ook geh ...
De zachte filter vervormd door het kokende water en dan doet hij niet meer wat hij moet doen..
De fles zelf en alles om de speen kan wel uitgekookt worden.. En daar draait t uiteindelijk om.. Zodat t kindje geen spruw ontwikkelt..
5 jaar geleden
Je mag ze wel uitkoken, alleen het tuutje in het midden niet met dat rubbere dopje. Die maak je schoon met zo een rvs rietjes reiniger met wat dreft bijv. Maar ik moet je bekennen, ik denk dat je flesje gewoon met dreft schoonmaakt het ook volstaat hoor. Zelfs bij prematuren op neo deden ze niet zo moeilijk :)
5 jaar geleden
Je mag ze wel uitkoken, alleen het tuutje in het midden niet met dat rubber ...
Inderdaad. Gewoon uitkoken of afwassen. Kraamweek wordt het vaak gedaan en daarna mag je gewoon met de hand afwassen. Hier 2 kids groot gebracht met dr brown flessen.
5 jaar geleden
Reactie op Each2
De zachte filter vervormd door het kokende water en dan doet hij niet meer ...
De zachte filter, bedoel je daarmee dat groene ding? Dus ik kan alles uitkoken en dat groene ding schoon houden met een klein borsteltje?
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Spenen mag je ook uitkoken?
Ja voor zover bekend bij mij wel ja
5 jaar geleden
Bij onze dochter hebben wij de eerste weken de flessen en spenen van dr browns uitgekookt in een pan. Omdat wij het te lang vonden duren eer het water kookte hebben we toch maar een magnetron sterrilisator aangeschaft. Hebben nu voor onze zoon ook dr browns flesjes en gebruik deze keer weer de magnetron sterrilisator.
5 jaar geleden
Haha ja dat is in het begin wel het streven. Maar uit ervaring kan ik spreken dat een bak kokend water of de vaatwasser ook prima werkt hoor馃檲馃檴馃槀