27 Reacties

5 jaar geleden

Het maakt niet veel uit, alle flesvoeding in Nederland voldoet aan dezelfde eisen. Onze Kraamzorg organisatie adviseerde om 1 pak in huis te halen en te kijken hoe je baby het hierop doet. Mocht het niet goed bevallen zit je niet met een hele voorraad. Wij hebben Nutrilon 1.

5 jaar geleden

Wij hebben Nutrilon, elk kindje reageert anders op bepaalde melk. Dus het is ook een kwestie van even aankijken wat de reactie is.

5 jaar geleden

Ik ga voor Kruidvat. Deze is betaalbaar en alle voeding moet aan eisen voldoen in Nederland dus niks is fout. Je kan altijd nog overstappen als je kindje het niet wil.

5 jaar geleden

Het maakt idd niks uit welke je pakt. Het kindje moet er op gaan reageren. Ik werk in de kinderopvang daar gebruiken we veel hero standaard 1 of nutrilon 1. Wij gaan zelf voor de hero standaard 1.

5 jaar geleden

Reactie op Lieke1994

Het maakt idd niks uit welke je pakt. Het kindje moet er op gaan reageren. ...
Is er een reden waarom ze in de kinderopvang voor deze merken kiezen? Ik lees het vaker online terug 馃槉. Was wel benieuwd.

5 jaar geleden

Het maakt eigenlijk niet uit welk merk je kiest. Nl is zo streng en alles is goed. Ik heb bewust voor hero gekozen. Die kan ik hier om de hoek kopen bij de etos en ah en bij mijn boodschappen (jumbo)mee bestellen. Ik vind het zelf niet erg om iets meer aan uit te geven. Het geld wat je voor hero en nutrilon meer betaal wordt gestopt in onderzoeken om melk te maken voor kindjes die er minder goed tegen kunnen. Maar ja ik kan niet in je portomonee kijken 馃槈 Haal niet te veel, ook op kv reageren alle kindjes anders. Rond de 6-8 weken is het wel normaal dat ze last hebben van krampjes omdat dan de darmen volop bezig zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Is er een reden waarom ze in de kinderopvang voor deze merken kiezen? Ik le ...
Gemak? In het zh hebben ze ook nutrilon en hero.

5 jaar geleden

Ik heb losse zakjes nutrilon besteld, zitten 3 zakjes in. Als borstvoeding wel lukt zit je dan niet met een enorme blik voeding die je niet gebruikt.

5 jaar geleden

Het maakt eigenlijk niet uit welk merk je kiest. Nl is zo streng en alles i ...
Wij idd Nutrilon omdat je het online bij Jumbo bij de boodschappen kunt bestellen. Lekker makkelijk 馃槅.

5 jaar geleden

Hero! Dochter deed t goed op hero comfort (zware reflux) dus de overstap naar die is dan makkelijker..

5 jaar geleden

Ik heb destijds met de eerste echt de ingredi毛nten vergeleken. Ben uiteindelijk voor AH huismerk gegaan. Makkelijk met de boodschappen(niet apart naar een drogist) Weinig toegevoegde onnodige ingredi毛nten. Overigens ligt de samenstelling van nr1 door regelgeving heel dicht bij elkaar van alle merken. Er is hier een handige website voor. http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck

5 jaar geleden

Ik heb geen flesvoeding ervaring, maar zag wel bij het vergelijken van de ingredi毛nten dat de goedkopere merken vaak suiker erin hebben verwerkt. Persoonlijk vind ik dat een kwade zaak en heb ik voor het merk Hipp gekozen. Deze is biologisch en zelfde prijsklasse als Nutrilon (bij Deen verkrijgbaar).

5 jaar geleden

Wij nutrilon. Bij nr 1 gestart met Hero maar leek het niet goed te verdragen. Overgestapt naar nutrilon omneo en ging beter.

5 jaar geleden

Hier is al een topic over volgens mij. Maar wij gebruiken nutrilon. Bij onze dochter ook gebruikt. Hero vindt ik stinken

5 jaar geleden

Wij gaan voor kruidvat eigen merk, die van jouw afbeelding. Bij onze dochter ook gebruikt, scheelt een hoop met nutrilon.

5 jaar geleden

Reactie op Jeeeanine

Ik heb losse zakjes nutrilon besteld, zitten 3 zakjes in. Als borstvoeding ...
Deze heb ik ook in huis. Als we een keer moeten bijvoeden in het begin. Bij de andere twee lukte borstvoeding, als ik weer ga werken over op nutrilon.

5 jaar geleden

Reactie op Emma08092016

Hier is al een topic over volgens mij. Maar wij gebruiken nutrilon. Bij on ...
Ik dacht dat ze allemaal stonken. Zit daar echt zo'n verschil in?

5 jaar geleden

Ik zou persoonlijk gaan voor iets wat altijd verkrijgbaar is, dus ook in bijvoorbeeld "lockdown-tijden" zoals we nu meemaken. (Dus niet online, ivm levertijden) Wij gaan Bon B茅b茅 proberen van de Vomar, is ook redelijk voordelig. Mocht ze dit niet goed oppakken kunnen we altijd nog overstappen op een duurder merk.

5 jaar geleden

Ik dacht dat ze allemaal stonken. Zit daar echt zo'n verschil in?
Vind Hero ook echt een stuk erger stinken! Zit echt een verschil in 馃槴

5 jaar geleden

Wij gaan voor Nutrilon mede ook omdat dit overal te verkrijgen is mocht je ergens mis pakken dan heb je nog andere winkels waar het te halen is. Met huismerken wordt dit wat lastiger. maar ieder z鈥檔 eigen keuze hier in niets is slecht want alles moet aan de nl eisen voldoen.