27 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben Nutrilon, elk kindje reageert anders op bepaalde melk. Dus het is ook een kwestie van even aankijken wat de reactie is.
5 jaar geleden
Het maakt eigenlijk niet uit welk merk je kiest. Nl is zo streng en alles is goed.
Ik heb bewust voor hero gekozen. Die kan ik hier om de hoek kopen bij de etos en ah en bij mijn boodschappen (jumbo)mee bestellen.
Ik vind het zelf niet erg om iets meer aan uit te geven. Het geld wat je voor hero en nutrilon meer betaal wordt gestopt in onderzoeken om melk te maken voor kindjes die er minder goed tegen kunnen. Maar ja ik kan niet in je portomonee kijken 馃槈
Haal niet te veel, ook op kv reageren alle kindjes anders. Rond de 6-8 weken is het wel normaal dat ze last hebben van krampjes omdat dan de darmen volop bezig zijn.
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Is er een reden waarom ze in de kinderopvang voor deze merken kiezen? Ik le ...
Gemak?
In het zh hebben ze ook nutrilon en hero.
5 jaar geleden
Ik heb destijds met de eerste echt de ingredi毛nten vergeleken. Ben uiteindelijk voor AH huismerk gegaan. Makkelijk met de boodschappen(niet apart naar een drogist) Weinig toegevoegde onnodige ingredi毛nten. Overigens ligt de samenstelling van nr1 door regelgeving heel dicht bij elkaar van alle merken. Er is hier een handige website voor. http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck
5 jaar geleden
Ik heb geen flesvoeding ervaring, maar zag wel bij het vergelijken van de ingredi毛nten dat de goedkopere merken vaak suiker erin hebben verwerkt. Persoonlijk vind ik dat een kwade zaak en heb ik voor het merk Hipp gekozen. Deze is biologisch en zelfde prijsklasse als Nutrilon (bij Deen verkrijgbaar).
5 jaar geleden
Hier is al een topic over volgens mij.
Maar wij gebruiken nutrilon. Bij onze dochter ook gebruikt. Hero vindt ik stinken
5 jaar geleden
Wij gaan voor kruidvat eigen merk, die van jouw afbeelding. Bij onze dochter ook gebruikt, scheelt een hoop met nutrilon.
5 jaar geleden
Reactie op Jeeeanine
Ik heb losse zakjes nutrilon besteld, zitten 3 zakjes in. Als borstvoeding ...
Deze heb ik ook in huis. Als we een keer moeten bijvoeden in het begin. Bij de andere twee lukte borstvoeding, als ik weer ga werken over op nutrilon.
5 jaar geleden
Reactie op Emma08092016
Hier is al een topic over volgens mij.
Maar wij gebruiken nutrilon. Bij on ...
Ik dacht dat ze allemaal stonken. Zit daar echt zo'n verschil in?
5 jaar geleden
Ik zou persoonlijk gaan voor iets wat altijd verkrijgbaar is, dus ook in bijvoorbeeld "lockdown-tijden" zoals we nu meemaken. (Dus niet online, ivm levertijden) Wij gaan Bon B茅b茅 proberen van de Vomar, is ook redelijk voordelig. Mocht ze dit niet goed oppakken kunnen we altijd nog overstappen op een duurder merk.
5 jaar geleden
Ik dacht dat ze allemaal stonken. Zit daar echt zo'n verschil in?
Vind Hero ook echt een stuk erger stinken! Zit echt een verschil in 馃槴