11 Reacties

4 jaar geleden

Diepvries is je redding :) ik zou het niet meer geven, maar dat is persoonlijk

4 jaar geleden

In de vriezer word het ook bruin beter halve banaan prakken en de andere helft zelf op eten... hier eet dylan 2 liga's met halve banaan en knijp ik een sinaasappel uit da gaat er in als zoete koek

4 jaar geleden

Reactie op Daandylan

In de vriezer word het ook bruin beter halve banaan prakken en de andere he ...
Ik ben ook heel voorzichtig Liga gaan geven, maar ik merk dat ie soms hele grote stukken afbreekt (zonder tandjes) en dan ben ik meteen paniekerig en stop ik ermee. Hoe doe jij dit bij jouw kleine?

4 jaar geleden

Reactie op Esperanza33

Ik ben ook heel voorzichtig Liga gaan geven, maar ik merk dat ie soms hele ...
Ik prak het door de banaan met sinaasappel vult beter dan gewone fruithap en hij vind het super lekker

4 jaar geleden

Ik zou zeker niet geven. Je kan gewoon halve banaan gebruiken en de helft zelf eten ofzo. Wat over blijft gooi ik zelf weg

4 jaar geleden

Ik eet ook altijd de andere helft van het fruit zelf op!🤭

4 jaar geleden

Reactie op Esperanza33

Ik ben ook heel voorzichtig Liga gaan geven, maar ik merk dat ie soms hele ...
Liga is ook niet om zo te geven... dat is puur voor door de mixer bij fruithapjes

4 jaar geleden

De andere helft zelf op eten 😅

4 jaar geleden

Reactie op Moniekjuhh

Liga is ook niet om zo te geven... dat is puur voor door de mixer bij fruit ...
Vanaf 6 maand toch wel?

4 jaar geleden

Reactie op RFW

Vanaf 6 maand toch wel?
Officieel vanaf 10 maanden staat er op

4 jaar geleden

Je kan de banaan met schil en al door de midden snijden. En de ene helft geven en de andere helft bewaren. Dan kan je de volgende dag de andere helft geven en hoe je alleen het kontje eraf te snijden die dan een beetje bruin is geworden. Enige nadeel is wel dat als je hem op het droge laat liggen dat er fruitvliegjes op af kunnen komen.