Ik ben langzaamaan naar geboortekaartjes aan het kijken, maar vind het nog heel lastig wat we precies willen. Er is voor m’n gevoel heel veel hetzelfde.. Hebben jullie nog leuke tips/ goede ervaringen om te delen?
Ik heb een grafisch ontwerper aan het werk gezet voor een niet zo standaard geboortekaartje. Kost wel wat meer, maar dat hebben we er wel voor over. Sturen we wel een paar kaartjes minder.
Het uilennestje heeft hele mooie en ook hele stoere kaartjes
Hier heb ik ookal echt prachtige kaartjes gezien alleen jammer dat ze geen online editor hebben zodat je kan zien hoe je eigen ontwerp eruit zou zien 😍
Made for moments en pretty orange hebben leuke kaartjes, verschiet alleen van de prijs van zodra er foliedruk bij komt kijken! 3,30 per kaartje... Zonder maar 1,70 is erg groot 😅
Bij pretty orange /hippe geboortekaartjes.nl kan je ze zelf maken! ☺️Je kiest een kaartje dat je aanspreekt en je kan het volledig veranderen. Ze hebben er ook goudfolie wat heel tof is. Vrij duur als je het laat doen bij een ontwerper, maar ietsje goedkoper als je het zelf maakt en er je eigen touch aan kan geven! Succes met de zoektocht!