78 Reacties

5 jaar geleden

Voor ons dochtertje heb ik drie jaar geleden dit kaartje ontworpen. Voor haar broertje/zusje zou ik misschien wel weer drie kaartjes in één willen ☺️

5 jaar geleden

Ik vind meneer vogel hele leuke ontwerpen hebben!

5 jaar geleden

M’n oog is gevallen op deze en heeft al stiekem een plekje in me hart!💗

5 jaar geleden

Cottonbird heeft ook leuke kaarten.

5 jaar geleden

Ik heb een grafisch ontwerper aan het werk gezet voor een niet zo standaard geboortekaartje. Kost wel wat meer, maar dat hebben we er wel voor over. Sturen we wel een paar kaartjes minder.

5 jaar geleden

Festikaart wel rekening mee houden dat de velours even niet mogelijk zijn in onze uitgerekende periode omdat ze zelf met verlof gaat😆😬

5 jaar geleden

Wij hebben besloten om deze te versturen als ze er is 🥰 niet te kinderachtig

5 jaar geleden

Lastig hè! Ik laat me inspireren door Pinterest en ga zelf een kaartje ontwerpen.

5 jaar geleden

Reactie op lamyrahhh

Wij hebben besloten om deze te versturen als ze er is 🥰 niet te kinderacht ...
Gaaf! Waar kun je deze bestellen?

5 jaar geleden

Blijkaartje.nl is een hele leuke site

5 jaar geleden

Het uilennestje heeft hele mooie en ook hele stoere kaartjes

5 jaar geleden

Reactie op Mandyvdk

Het uilennestje heeft hele mooie en ook hele stoere kaartjes
Hier heb ik ookal echt prachtige kaartjes gezien alleen jammer dat ze geen online editor hebben zodat je kan zien hoe je eigen ontwerp eruit zou zien 😍

5 jaar geleden

Made for moments en pretty orange hebben leuke kaartjes, verschiet alleen van de prijs van zodra er foliedruk bij komt kijken! 3,30 per kaartje... Zonder maar 1,70 is erg groot 😅

5 jaar geleden

Reactie op mv214

Gaaf! Waar kun je deze bestellen?

5 jaar geleden

villapluis.nl heeft ook mooie

5 jaar geleden

Huisvanmijn! Heb ik die voor mijn dochter laten maken en nu weer.. ze hebben een leuke serie met bloemen (als je daarvan houd.. 😉)

5 jaar geleden

Wij denken erover deze te doen. Gewoon kaartje2go. Btw dit is niet zijn naam 😬

5 jaar geleden

Bij pretty orange /hippe geboortekaartjes.nl kan je ze zelf maken! ☺️Je kiest een kaartje dat je aanspreekt en je kan het volledig veranderen. Ze hebben er ook goudfolie wat heel tof is. Vrij duur als je het laat doen bij een ontwerper, maar ietsje goedkoper als je het zelf maakt en er je eigen touch aan kan geven! Succes met de zoektocht!

5 jaar geleden

Wij doen iets met een giraffe. Bij de oudste 2 ook gedaan en die trend zetten we door. Ook een dubbele kaart omdat je die goed neer kan zetten.

5 jaar geleden

Mijn vriend en dochter ontwerpen samen het kaartje. Zo krijgen we een leuk en origineel geboortekaartje.