12 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op dxmi
Ik volg even, leuk idee haha
Jaaa ben benieuwd naar leuke ideeen. Misschien pinterest fotos of instagram paginas om ideeen op te doen

4 jaar geleden
https://mamasmeisje.com/2018/01/07/diy-houten-naamslinger-maken-low-budget/
Dit is wel voor een meisje en hout maar kan natuurlijk ook met andere kleuren haha?

4 jaar geleden
Ik heb zondag nog zilveren letter ballonnen gekocht waar ik de naam van de kleine man voor het raam ga maken..
Vond houten vlaggetjes ook heel leuk, ware het niet dat al 3 vrienden die dit jaar een kindje hebben gekregen, dit allemaal ook al hadden 😒 dus dan vind ik het niet meer leuk 🤣

4 jaar geleden
Ik ga met kleertjes een soort van waslijn maken. Ik heb alle kleertjes geverfd met kleding verf zodat het dezelfde kleur roze is, zou jij grijs of okergeel kunnen doen? Ik wil op de kleertjes de letters met de naam. Ik heb rompertjes en jurkjes waar ik de letters op kan doen (weet nog niet hoe) en dan leuke sokjes en mutjes ertussen. Ik ga het aan een waslijn naaien en dan houten wasknijpers ook nog is dezelfde kleur als de letters verven.

4 jaar geleden
Reactie op dxmi
Heeeel leuk. Alleen zit de actio ln nu dicht haha

4 jaar geleden
Reactie op Joycke
Ga deze proberen te maken

Oeeh dat ziet er ook leuk uit. Al een idee hoe je dat gaat doet?

4 jaar geleden
Ik had bij de eerste een letterbanner gekocht. 3 setjes ofzo. Nu hing het ook voor het raam met welkom sinterklaas enzo. En met verjaardagen.

4 jaar geleden
Hema heeft een slinger met schoolkrijt-kaartjes. Kun je zelf van alles op schrijven. Kostte maar 1,50 en online te bestellen. Is niet diy maat wel handig voor alle toekomstige feestjes