21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Xxc
Ik ken het niet maar woon ook in België wij zijn nu 1 week de melk aan het ...
Idd gewoon de poeder mengen met een.lepeltje gelilact flesje verwarmen en dan alles in het flesje doen . Wij mixen dan.met een.melkmixertje en klaar . Melk is gelijk dikker . Hier geen.last meer van overgeven . Er staat in bijsluiter 2 tot 4 schepjes . Maar ik doe er maar 1 tje bij en vind de melk al dik genoeg . Mocht het niet verholpen zijn met 1 lepeltje kun je meer toevoegen . Maar hier is het niet nodig .
5 jaar geleden
Reactie op Xxc
Ik ken het niet maar woon ook in België wij zijn nu 1 week de melk aan het ...
De nutrilon is vooral op basis van johannesbroodpitmeel. Ik ken ook mensen die hier niet mee zijn geholpen maar wel met gelilact . Ook kan johannesbroodpitmeel een andere smaak geven aan de.melk gelilact niet . Is geen geneesmiddel dus ook geen bijwerkingen het dikt u melk in wat zijn smaak blijft behouden maar de reflux blijft weg . Wij zijn er alvast goed mee geholpen . En is vrij te verkrijgen in de apotheek
5 jaar geleden
Hier ook gelilact, want van nutriton spuugde ze alleen maar meer :) ze blijft alleen wel heel onrustig, zowel overdag als snachts, vind ik wel heel vermoeiend 🙊
5 jaar geleden
Hebben jullie kindjes last van krampen door de gelilact? Ik weet het even niet meer... kan door vanalles komen. Ik heb voor morgen wel een afspraak bij de kinderarts gemaakt
5 jaar geleden
Reactie op Fallon
Da zal nie aan de gelilact liggen . Mss eens osteopaat bezoeken . Dat doet ...
We zijn inderdaad bij een osteopaat geweest. Het gaat gelukkig langzaamaan wat beter :)
5 jaar geleden
Reactie op Stephanie0501
Hebben jullie kindjes last van krampen door de gelilact? Ik weet het even n ...
Hier totaal geen last meer van krampjes sinds het gebruik van gelilact . Denk ook nie het daar aan ligt . Krampjes komen meestal doordat ze
veel lucht naar binnen happen en nie kwijt kunnen . Boert hij/zij na de maaltijd ? En hou je het na de maaltijd nog rechtop ?
5 jaar geleden
Heeft iemand ook ervaring met het gebruik van gelilact in gekolfde moedermelk? Wij krijgen dit onmogelijk gemengd. Iemand tips?
5 jaar geleden
Reactie op Fallon
Ik heb deze

Dankjewel! Ik heb op internet gelezen dat je moedermelk niet mag mixen/schudden omdat dan de voedingswaarde verloren gaat. Geen idee of dit klopt. Ik heb onze lactatie kundige hier een bericht over gestuurd. Als dit gewoon mag ga ik deze meteen bestellen!
5 jaar geleden
Ik heb het nagevraagd aan de lactatiekundige en zei geeft aan dat de antistoffen in de moedermelk kapot gaan bij schudden of mixen. Alleen zwenken mag, maar hiermee krijg je de klonten er helaas niet uit.