17 Reacties

5 jaar geleden

Tja geeeen idee wat voor geluid er uit jouw buik komt 😆. Dus dat is lastig te beoordelen.

5 jaar geleden

Reactie op Ditte_

Tja geeeen idee wat voor geluid er uit jouw buik komt 😆. Dus dat is lastig ...
Een soort van plop en of een knakje

5 jaar geleden

Haha zal je maag wel zijn😂😊

5 jaar geleden

Reactie op EliseLazarom

Een soort van plop en of een knakje
Ha dit herken ik wel. Ik heb nu 2x een knakje gehoord. Kindje beweegt flink, dus zal wel goed zijn :)

5 jaar geleden

Zolang er nog geen water uit je loopt is een knakje nog geen gesprongen vlies gelukkig.. :) al lopen sommige van jullie al wel naar t einde en worden ze daar juist blij van 😂 Ik heb t ook wel eens.. Missch toch iets in je maag of darmen idd

5 jaar geleden

Ja, ik herken het. Bij vorige zwangerschap een aantal weken gehad. Ik omschrijf het als een knipje voor in het haar die je vast drukt. Een soort knakje ofzo. Heb het bij deze zwangerschap weer. ☺️

5 jaar geleden

Ik heb sinds vorige week dat er regelmatig een knak uit mn buik komt! Als je erop google kom je meer vrouwen tegen die dat hebben. De eerste keer schrok ik wel, omdat ik vaker heb gehoord dat je een knak hoort voordat je vliezen breken, maar dat was bij mij dus niet zo. Het is een soort knakje wat ook wel eens uit je knie ofzo komt

5 jaar geleden

Heb een aantal weken al, soort knakje. Kan geen kwaad. Ergens las ik dat het door beweging de baby tegen vlies aankomt. Ik dacht in eerste instantie dat het zijn gewrichten waren, geen idee uiteindelijk wat het is maar zover bekend is het normal👍

5 jaar geleden

ik had het weken geleden al es en in m´n vorige zwangerschap toch ook een paar keer. lijkt echt de baby te zijn he, nie?

5 jaar geleden

Ik heb dat ook maar dacht echt even dat ik het inbeeldde hahaha! Fijn om te zien dat het toch echt bestaat....

5 jaar geleden

Hier ook! Het klinkt als een knip ofzo. De eerste keer dacht ik ook echt hehhh? Zal er bij horen denk ik!

5 jaar geleden

Bij mij komt er ook regelmatig een "knakje" uit de buik. Denk dat het het knakken van de gewrichten is van de baby, want het is met name als jij begint met bewegen. Soms gaat het zo hard dat mijn man het ook duidelijk kan horen. De verloskundige wist niet precies wat het was, ze dacht ook de gewrichten, maar had het ook van andere zwangeren gehoord en zei dat het geen kwaad kon.

5 jaar geleden

Soms lijkt het wel te borrelen en ploppen boven in mijn buik. Mijn vriend keek mij al raar aan😅 Mijn vorige bevalling begon met gebroken vliezen. Ik hoorde een plok en voelde een plop. Als het weer zo zal starten hoop ik dat ik dat weer voel!

5 jaar geleden

Heb ik ook wel gehoord denk dat het misschien de elleboog of enkels zijn die zo dubbel gevouwen zijn als ze snelle beweging maakt... Althans dat is mijn fantasie dan ahaha

5 jaar geleden

Ik hoorde het zojuist ook. Zit rustig op de bank en de kleien bewoog en ineens hoorde ik een knak, hetzelfde geluid als je knie wel eens maakt die knikt ofzo, heel raar. Wat zal het zijn?

5 jaar geleden

Ik herken het ook! 3 keer gehoord als baby gaat bewegen. Dacht dat ik het me inbeeldde en het toeval was, maar kennelijk toch niet als ik reacties hier zo lees!

5 jaar geleden

Hier ook.. erg herkenbaar! Ik heb het een aantal weken. Hier eventueel een artikel.. wel in het engels haha! In ieder geval niks om je zorgen om te maken! https://www.bellybelly.com.au/pregnancy/popping-clicking-bump/