17 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Ditte_
Tja geeeen idee wat voor geluid er uit jouw buik komt 😆. Dus dat is lastig ...
Een soort van plop en of een knakje
5 jaar geleden
Reactie op EliseLazarom
Een soort van plop en of een knakje
Ha dit herken ik wel. Ik heb nu 2x een knakje gehoord. Kindje beweegt flink, dus zal wel goed zijn :)
5 jaar geleden
Ja, ik herken het. Bij vorige zwangerschap een aantal weken gehad. Ik omschrijf het als een knipje voor in het haar die je vast drukt. Een soort knakje ofzo. Heb het bij deze zwangerschap weer. ☺️
5 jaar geleden
Ik heb sinds vorige week dat er regelmatig een knak uit mn buik komt! Als je erop google kom je meer vrouwen tegen die dat hebben. De eerste keer schrok ik wel, omdat ik vaker heb gehoord dat je een knak hoort voordat je vliezen breken, maar dat was bij mij dus niet zo. Het is een soort knakje wat ook wel eens uit je knie ofzo komt
5 jaar geleden
ik had het weken geleden al es en in m´n vorige zwangerschap toch ook een paar keer. lijkt echt de baby te zijn he, nie?
5 jaar geleden
Bij mij komt er ook regelmatig een "knakje" uit de buik. Denk dat het het knakken van de gewrichten is van de baby, want het is met name als jij begint met bewegen. Soms gaat het zo hard dat mijn man het ook duidelijk kan horen. De verloskundige wist niet precies wat het was, ze dacht ook de gewrichten, maar had het ook van andere zwangeren gehoord en zei dat het geen kwaad kon.
5 jaar geleden
Hier ook.. erg herkenbaar! Ik heb het een aantal weken. Hier eventueel een artikel.. wel in het engels haha! In ieder geval niks om je zorgen om te maken!
https://www.bellybelly.com.au/pregnancy/popping-clicking-bump/