25 Reacties
5 jaar geleden
Yep IK! Ik wist nooit dat mijn tepels zoooo elastisch konden zijn 😂
En ja die geluidjes ik moest er echt aan wennen en niet direct opstaan om mijn dochtertje te pakken
5 jaar geleden
Ja hier ook! Mijn man en ik noemen het een stikkende dolfijn soms 🙈 maar wat ik merk is dat er vaak toch een boertje vast zit. Overdag als hij drinkt zit hij rechterop en blijven we na de voeding vaak even lekker samen zitten / hangen.
In de nachten is het bv geven, boertje en weer naar bedje. En soms gaat het een half uur goed en dan opeens komt het. Of echt een dikke scheet / poep die hij liggend denk ik niet verwerkt krijgt.
Daarna is hij weer rustiger maar maakt nog wel wat gekke geluidjes (onregelmatig ademhalen, een beetje hummen, piepjes etc maar niet meer het stikkende of gorgelende geluid)
5 jaar geleden
Wij horen de geluidjes ook! Vaak zit er dan wat vast zoals een boertje. Als we hem optillen komt dat er vaak wel uit!
5 jaar geleden
Ja bij ons ook. Het is dat ik borstvoeding geef anders had ik haar al naar haar eigen kamertje gedaan. Ik kan er gewoon niet van slapen
5 jaar geleden
Reactie op Linsje89
Wij noemen onze baby kleine Kremlin 🤣
😅 wij ook onze zoon
5 jaar geleden
Reactie op Hajarsawsan
Yep IK! Ik wist nooit dat mijn tepels zoooo elastisch konden zijn 😂
En ja ...
OMG ja dat! Gewoon serieus ineens dat hoofd in zn achteruit en die tepel mee 🙈
Hier ook eentje die ‘s nachts allerlei geluiden maakt. En dan denk je ‘ok ok, ik leg je nu wel aan’ en dan komt er een scheet en blijkt ie weer door te gaan slapen 😳
5 jaar geleden
Reactie op wiebb
Hahaha ik moet stiekem heel hard lachen om jullie reacties en fijn dat ik n ...
Geen idee. Onze kleine man is 6,5 week 😊
5 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt naast ons bed in een wiegje en maakt ook veel geluiden tijdens het slapen! Met name vanaf een uur of 4.00u en ik heb nog niet kunnen ontdekken wat het is. Ik heb het idee dat hij het vervelend vindt om op zijn rug te liggen. Hij is nu 4,5 week en het is went wel:) mijn vriend slaapt er inmiddels gewoon door heen haha
5 jaar geleden
Reactie op wiebb
Hahaha ik moet stiekem heel hard lachen om jullie reacties en fijn dat ik n ...
Geen idee hoelang het kan duren. Onze eerste heeft dit tot ruim 2 jaar gehad. Begon na de geboorte met allerlei geluidjes en uiteindelijk werd het na een drukke dag vooral geluiden en toen ze eenmaal kon praten werd het praten in haar slaap. Gewoon 2 uur in de nacht hard Berend botje zingen🤦🏼♀️ (nadat ze een dag op de opvang was geweest). Nu is ze 4 en was ze van de week weer wat aan het kletsen in haar slaap maar dat zijn nu vaak lossen woordjes. Ik hou me vast voor wat deze kleine nu gaat doen maar moet zeggen dat onze jongste nu met 6 weken al heel veel stiller is dan onze oudste😂
5 jaar geleden
Hier ook wel wat geluiden in de nacht. Meestal is hij dan een lichaamsdeel aan het verplaatsen..
Het onrustig aan de borst snachts gebeurt ook weleens. Dit is dan vaak omdat hij last van zn buik heeft. Vaak volgen daarna de scheten of een hele volle spuitluier. Borstvoeding stimuleert de werking vd darmen..
5 jaar geleden
Reactie op Hilde90
Mijn zoontje slaapt naast ons bed in een wiegje en maakt ook veel geluiden ...
Vanaf 3:30-4:00u is de slaapcyclus net als bij ons heel licht en veel babies gaan dan heel veel gekke bewegingen en geluiden maken. Ze kunnen ook echt met ogen open slaan schoppen brullen huilen heel hard snuiven, uitrekken etc. Bij ons ook zo in de vroege ochtenduren. Voor onze dochter helpt een swaddle en een speentje wat zo ‘s ochtends vroeg, dan houdt ze zichzelf niet wakker met de ongecontroleerde armbewegingen in haar gezicht 🙈😅
Het white noise apparaatje op flink niveau helpt ook goed ook voor ons om haar ‘lawaai’ een beetje uit te vlakken