12 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dokter raadde mij gember pillen aan, toen heb ik heb deze van holland & barrett gehaald. Maar merk er helaas helemaal niets van. Slik ze wel alsnog elke dag.

5 jaar geleden

Reactie op jane.a

Mijn dokter raadde mij gember pillen aan, toen heb ik heb deze van holland ...
Ik heb deze ook. Bij mij werken ze. Duurde wel even voordat het zo was. Ik slik er eentje bij ontbijt en eentje bij avondeten.

5 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar ik heb bij de toko gember snoepjes gehaald (daar zit echte gember in) en dat werkt! Ideaal, eindelijk zakt die misselijkheid even!

5 jaar geleden

Gember thee! Lekker en gezond. Helpt ook tegen misselijkheid

5 jaar geleden

Ik!! Ik ben er echt blij mee. Ik werd vaak rond 3u wakker en kon dan niet meer slapen van de misselijkheid. ‘S morgens voelde ik me dan ook heel beroerd. Echt alsof er elk moment van alles uit moest. Ik neem nu ‘s avonds voor ik ga slapen een pil en heb het ‘s nachts bijna niet meer en ‘s morgens voel ik me nog wel licht misselijk, maar echt een heel stuk minder! Na beetje yoghurt kan ik eruit. Terwijl ik eerst liefst tot 10u bleef liggen omdat ik me zo ziek voelde.

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

Geen ervaring mee, maar ik heb bij de toko gember snoepjes gehaald (daar zi ...
Heb je daar toevallig een foto van?

5 jaar geleden

Ik slik sinds 5 dagen gembercapsules van Kruidvat. Bij het ontbijt neem ik één. De laatste dagen gaat het redelijk goed. Ik heb vooral vaak ‘s avonds last van misselijkheid. Het was een paar dagen weg, maar gisteravond had ik het weer. Gelukkig wel iets minder erg en zonder overgeven. Het komt en gaat bij mij.

5 jaar geleden

Ik slik al een tijdje deze gemberpillen. Het neemt net het scherpe randje weg. Ik kan het aanraden! https://www.deonlinedrogist.nl/vitotaal-gember-p-4406.html

5 jaar geleden

Vandaag ook begonnen met gember capsules na aanleiding van de vele verhalen hier. Ik ben met name in de avond misselijk en krijg geen normaal gezonde avond maaltijd weg .

5 jaar geleden

Reactie op jane.a

Mijn dokter raadde mij gember pillen aan, toen heb ik heb deze van holland ...
Deze gebruikte ik ook, dit in combinatie met regelmatig kleine porties eten blijven eten hebben mij door de misselijke tijd heen geholpen.

5 jaar geleden

Ik drink gember thee ( verse gember ) mijn misselijkheid is veeeeel beter .

5 jaar geleden

Bij heeft het niet geholpen helaas drink nog wel elke dag gember thee