25 Reacties

5 jaar geleden

Ik wil zelf geen gender feestje doen, maar zou het zelf wel van te voren willen weten. Heb je nog een paar dagen je eigen geheim 🤗

5 jaar geleden

Wij zouden ook 6 september feestje hebben maargoed word het dus niet nu gaan we buiten afspreken met confeti kanonnen in de open lucht net genoeg afstand zo zijn ze er toch bij

5 jaar geleden

Ik krijg 30 augustus de echo en breng de envelop met uitkomst meteen weg daar maken ze een taart en 5 september zijn we met de peetoom en peettantes en snijden we de taart aan dus voor iedereen een verrassing

5 jaar geleden

Wij willen als we het weten een taart laten maken en dan mijn ouders de taart laten aansnijden en dan zou bekend maken wat wordt 🤗

5 jaar geleden

Wij hebben 28 aug de echo en 30 aug gender reveal party met een ballon, op dat moment weten we t pas met iedereen tegelijk vind ik zelf t leukste!

5 jaar geleden

Waar heb je die spullen gekocht

5 jaar geleden

Ahh super leuk! Wij hebben volgende week een echo voor de geslachtsbepaling dus ik hoop dat de kleine dan goed ligt zodat we het goed kunnen zien! We zijn zo nieuwsgierig dat we het zelf wel direct willen weten gewoon voor de fun! (Ik heb zelf nog niks gekocht voor de kleine en wil met de uitslag een eerste setje kleding gaan halen!) Maar we gaan wel een gender reveal houden en helaas zat ik ook ineens met mijn handen in haar toen het advies van 6 personen bekend werd want we wilde eigenlijk graag onze fam en vrienden samen uitnodigen maar ik zit er nu over na te denken om ochtend/middag fam te doen en dan in de avond vrienden zodat we niet met zo’n grote groep samen zijn! Zit nog wel te dubben over hoe we de reveal willen doen maar ik wil ziezo een ballon-fotowand inrichten met polaroid cam zodat mensen grappige foto’s kunnen maken met hun gok van wat het gaat worden!

5 jaar geleden

ik zou zelf niet willen weten wat het wordt tot t feestje, endan wanneer je een ballon prikt ofzo dat je het danpas gaat zien dat lijkt me leuker want als je t geslacht al weet dan heb je niet echt iets aan t feestje zelf vind ik😊

5 jaar geleden

Reactie op michelle Lueks

Bij sowlow in Nieuwegein 🥰🥰🥰

5 jaar geleden

Mn buurvrouw heeft voor ons alles geregeld.. die is mee geweest na de geslachts echo. En die kreeg een envolop met daarin de echo wat het was.. wij wisten dus pas bij bekendmak8ng wat het ging worden.. ze had 12 eieren.. waarvan 11 gekookt 1 rauw.. en de buitenkant roze en blauw geschilderd... de ei die rauw was zou het geslacht zijn!! We moesten uiteraard bij elkaar de eieren op het hoofd slaan 🤦‍♀️😂.. was echtsuper leuk georganiseerd

5 jaar geleden

Reactie op Tammisch

Mn buurvrouw heeft voor ons alles geregeld.. die is mee geweest na de gesla ...
Ja dat is ook heel leuk vriendin was wel mee met kopen maar de envelop uiteindelijk aan de mevrouw gegeven van de winkel

5 jaar geleden

Reactie op Sannetje1989

Ja dat is ook heel leuk vriendin was wel mee met kopen maar de envelop uite ...
Ja is het leukste als je het zelf ook nog niet weet hahaha... mn buuf was de enige die het wel wist omdat ze natuurlijk moest weten hoe en wat kwa eieren.. gelukkig was onze gender reveal wel gelijk dezelfde dag als de echo (omdat de buuf geen geheimen kan bewaren hahahaha)

5 jaar geleden

Reactie op Tammisch

Ja is het leukste als je het zelf ook nog niet weet hahaha... mn buuf was d ...
Whahah nou moet zeggen die envelop kijkt mij echt aan ..... maar nog even geduld

5 jaar geleden

Reactie op michelle Lueks

En snoepjes bij jamin

5 jaar geleden

Wij hebben vanavond een pret echo en hopen dan het geslacht te zien. Zelf willen we wel direct weten wat ons kindje is want we zijn te nieuwsgierig. Daarna zullen we, zodra we het weten, onze dierbaren uitnodigen om iedereen tegelijkertijd op de hoogte te brengen. Wanneer dit zal zijn nog geen idee, het kan op zich laten wachten en hoeft niet direct. Zal waarschijnlijk ergens in september zijn.

5 jaar geleden

Reactie op olive1606

Ahh super leuk! Wij hebben volgende week een echo voor de geslachtsbepaling ...
Dat is ook wel leuk met een ballon fotowand 🥰🥰

5 jaar geleden

Wij hebben ook morgen de gender reveal. Vanavond de geslachtsecho. Wij krijgen het morgen te weten samen met alle andere. Veel plezier ! ❤️

5 jaar geleden

Reactie op NFCG

Wij hebben ook morgen de gender reveal. Vanavond de geslachtsecho. Wij krij ...
Spannend 🥰 jij ook heel veel plezier morgen 😍

5 jaar geleden

Wij hebben op de 28e rond 16 uur de echo (op de terugweg van onze vakantie op Texel), meteen daarna in de avond om 19 uur het feestje (mijn moeder legt alles klaar en verzorgd het 🥰)! Dus fingers crossed dat hij/zij goed ligt. Ze zei wel: anders gaan jullie ff een half uurtje lopen (mocht hij/zij niet goed liggen) en dan komt het wel goed! We kiezen er zelf voor om niets met roze en blauw te doen! Wij gaan het op een andere manier aanpakken 🙃 Heb er zo veel zin in! En het lijkt nog zoooo lang te duren haha!!

5 jaar geleden

Reactie op JLF

Wij hebben op de 28e rond 16 uur de echo (op de terugweg van onze vakantie ...
Ja dat is het duurt zo lang omdat je te nieuwsgierig ben 🤣