7 Reacties

5 jaar geleden

Er komt wel veel rook uit. Maar als het goed is os het uitwasbaar. We zal ik het op een afstandje doen want ik weet niet hoe het zit met in ademen. Misschien kan je het in de straat doen ipv. In een tuin. Als dat jou idee was. Iniedergeval heel veel plezier

5 jaar geleden

Wij hadden een poederblusser. Zijn wel een beetje achteraf gaan staan. Om te voorkomen dat het in tuinen etc. zou belanden. Het is wel biologisch afbreekbaar spul, maar op lichte (haar)kleuren kan het schijnbaar wel blijven zitten.

5 jaar geleden

Ik zou zeker rekening houden met de wind! Wij hadden 2 weken geleden confetti kanonnen en alles ligt per ongeluk bij de buren en de buren daarnaast..

5 jaar geleden

Hey, ik heb een gender reveal gehad met een brandblusser. Het maakt geen plekken. Het is enkel een soort krijtstof en maak enorm veel rook. Bij ons lag alles onder het stof. Het was veel kuiswerk achteraf 馃槄 Geniet ervan! 馃槝

5 jaar geleden

Hoi wij hebben dat ook gedaan is echt super leuk en alle gasten waren later blauw haha komt door de wind! De hele straat was ook blauw etc maar gelukkig hebben we lieve buren die er om konden lachen: had nog wel paar dagen last van blauwe dingen thuis maar alleen maar leuke herinneringen! Na 3 dagen erge regen en alles was buiten weg

5 jaar geleden

Schade viel mee! Wij hadden een kleine blusser 馃挋馃挋馃挋