76 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, dit is voor mij mn eerste zwangerschap . Ik had de 20 weken echo met 19+6 en de baby woog 308 gram wat juist het tegenovergestelde van jou is haha. de baby zou rond de 340 gram moeten wegen met 20 weken. De mijne had een hoofdje wat kleiner is dan gemiddeld en benen iets langer dan gemiddeld. Ik geef ook heel veel over dus weet niet of het daarmee te maken heeft . Zorgt een grote baby ook voor complicaties tijdens de bevalling?
5 jaar geleden
Reactie op Romom
Hoi, dit is voor mij mn eerste zwangerschap . Ik had de 20 weken echo met 1 ...
Hee🤗 Het overgeven heeft sowieso niet te maken met de grootte van je baby (voor zover ik weet). Mijn eerste woog namelijk onder de 300 gram bij de 20-weken echo en had toen ook helemaal geen kwaaltjes. Uiteindelijk was het gewicht 2760 bij de geboorte. Klein, maar fijn en deed alles super goed! Ik heb nu ook weer nergens last van😘
5 jaar geleden
Mijn meisje is heel klein en haar hoodfje ook. Ik moet nu extra gecontroleerd worden op de groei en of alles goed werkt
Morgen 22 wkn
5 jaar geleden
Met 19 weken niet gehoord, nu met 24 weken was het -+ 27 cm en 700 gr, net boven het gemiddelde maar dat kon komen door al een eventuele groeispurt
5 jaar geleden
20 weken en meisje van 270g. Ze is iets aan de kleine kant. Haar zus woog op dit termijn echter veel minder dus ik ben al positief! 😁
5 jaar geleden
Reactie op Danien
Niks van dit soort informatie gehad. Soms zo jammer. Amper info gehad ze he ...
Vragen!! Wat zie je? Hoelang is hij/zij? Hoeveel weegt ze? Wat is normaal met dit termijn? Ik vraag dit allemaal want als ik het niet vraag, krijg ik de info ook niet. Desnoods schrijf je je vragen van te voren op, wat je wil weten.
5 jaar geleden
Hier met 20 weken echo woog ze 287 gram. Ik vraag me nu echt af of dat niet veel te weinig is, als ik al die gewichten hier lees 🤷🏼♀️😫
5 jaar geleden
Reactie op charlottexjaylis
Hier met 20 weken echo woog ze 287 gram. Ik vraag me nu echt af of dat niet ...
Hier 270, het was onder het gemiddelde maar niet zorgelijk. Je hebt natuurlijk altijd kleinere en grotere mensen. Onze vorige dochter was echt echt echt te klein en dan trekken ze direct aan de bel. Uiteindelijk is ook zo gezond, maar erg klein, op de wereld gekomen.