Hoi,
Hoe zwaar en lang zijn jullie kindjes? Mijn dochtertje blijft smal, de korte broekjes zijn inmiddels naar 74/80 gegaan. De rest van de kleding wel 98/104 maar dat is puur voor de lengte nodig.
Mijn dochtertje is 13 kilo en 96 cm
Alex is nu zo rond de 18 kg denk ik en gok zo 103cm?
Hij heeft qua kleding maat 98/104.
Normaal postuur, maar moest vanaf het begin altijd van z'n broeken eerder over op een grotere maat dan met z'n shirts.
Hier ook een smal kindje! Lengte weet ik niet precies maar ergens rond de 1 meter en weegt bijna 15 kilo.
Broeken kwa omvang past 86 nog prima, maar kwa lengte moeten we naar 98/104.
Shirts draagt bij wel 104.
Dit klinkt heel herkenbaar! Heb gelijk een vraag…🫣🙈
Waar kopen jullie (spijker)broeken? Die van de HEMA zaten goed tot maat 98.. nu zit het zelfs met aansnoeren echt niet mooi. Ik vind het zo armoedig als alles zo los zit. En echt alles zakt van haar kont.
Ze is 98 cm en 14 kilo.
Dit klinkt heel herkenbaar! Heb gelijk een vraag…🫣🙈
Waar kopen jullie ( ...
Name it skinny jeans, hm super soft/skinny. Als het maar skinny is dan gaat het. En jurkjes met legging/maillot werkt goed. Nu zonder luier is het echt een drama he
Name it skinny jeans, hm super soft/skinny. Als het maar skinny is dan gaa ...
Ja die luier maakte het wel beter ja😂 ik vind jurkjes met maillot zo’n gedoe met het zelf naar de wc gaan, maar is misschien een fase. Thnx voor je tips. Ik ga eens zoeken.
Hier ook een klein meisje. 92 cm en 12 kilo. Bij haar passen de kleertjes van de zeeman goed. Daar koop ik maat 92 broeken of 98-104 t-shirts en truien. Korte broeken inderdaad ook maat 74 🙈 gelukkig is mijn schoonmoeder heel handig met de naaimachine en heeft ze een hobby nodig want ze heeft haar enkel gebroken. Flared broekjes staan meestal wel echt fantastisch bij haar postuur!
Hier ook 13kg en 95cm
Kleding 92/98
Idd voornamelijk jurkjes.
Flared pants hangen hier om de billen ook erg los dus voor ons ook geen optie.
Leggings en tuinbroeken wanneer ze geen jurkjes draagt en een spijkerbroekje van Zara