7 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind de mint kleur rechts boven erg mooi! Die kleur vind je ook wat vaker terug in kinder kleding en spulletjes! Als je de kleur te fris vind zou ik voor de rechts onder gaan die combineert heel makkelijk door de vlakke toon.

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor mintgroen (rechtsboven).

5 jaar geleden

Ik heb de bleekgroen van Karwei op 1 muur. Echt een leuk kleurtje, niet te heftig. De andere muren wel wit.

5 jaar geleden

Wij hebben 1 muur groen gemaakt. 1 andere in een natuurtint (beige) en de rest wit gelaten. Dit was een krijtverf van de kwantum, dus geen idee wat de kleurcode is 馃槄

5 jaar geleden

Flexa pure heeft heel mooie mengkleuren! Wij hebben het 2,5jr geleden gekocht, dus geen idee meer welke naam de verf had.

5 jaar geleden

Hier Flexa olive tree op onze eigen slaapkamer. Mooie warme kleur zonder grijzig of te fel te zijn. Heb er alleen zo geen foto van, maar kleur op deze link lijkt erg op hoe die bij ons er ook uit ziet. https://www.google.com/search?q=flexa+muurverf+olive+tree&client=ms-android-motorola-rev2&prmd=simvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjizYminNfrAhUJMewKHfx0DYUQ_AUoAnoECA4QAg&biw=412&bih=737&dpr=2.63#imgrc=MUzK9OMglduMQM