11 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook een meisje ( 5 maand oud ) met grote voetjes zoals mensen vaak zeggen馃ぃ ze draagt van slofjes en schoentjes maat 18/19.. vaak is 18 al te krap en te klein馃檲

4 jaar geleden

Volgens mij is het wel aan de grote kant. Mijn dochter haar voeten zijn ook ruim 9cm (5mnd) maar ze is verder ook lang (zoals papa en mama) geen zorgen over maken hoor

4 jaar geleden

馃ぃik heb daar nooit echt naar gekeken. Ben nu wel nieuwsgierig als ze straks wakker is ga ik eens meten 馃ぃ

4 jaar geleden

Ook nog helemaal niet mee bezig geweest, maar ik heb geen illusies dat het popsige voetjes blijven, ik heb zelf al maat 42/43 en mijn vriend heeft slechts een maatje groter 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

馃ぃik heb daar nooit echt naar gekeken. Ben nu wel nieuwsgierig als ze strak ...
Haha succes, het is een uitdaging

4 jaar geleden

Reactie op Mama van Marlize

Haha succes, het is een uitdaging
Inmiddels is ze wakker en het is inderdaad een uitdaging want elke keer ging ze haar voetje of tenen bewegen. Maar ze zit ongeveer op 8 a 9 cm

4 jaar geleden

Reactie op Daniqueeee

Hier ook een meisje ( 5 maand oud ) met grote voetjes zoals mensen vaak ze ...
Haha 18-19 is nog wel te groot voor haar. Maar heb verschillende paar slofjes 0_6 maand er en kan soms zo 2 cm verschil in zitten

4 jaar geleden

Wij hadden ook babyschoentjes (maat18) gekocht toen we in verwachting waren. Ik dacht deze week, laat me eens kijken hoe het staat. Zijn ze al te klein 馃槻 nu 5 maanden en 4 dagen

4 jaar geleden

Reactie op S-R-

Wij hadden ook babyschoentjes (maat18) gekocht toen we in verwachting waren ...
Onze zoon had trouwens ook extreem grote handen bij de geboorte 馃ぃ馃槀 iedereen die hem eens goed bekeek maakte er wel een opmerking over. Foto is van 1 week oud 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op S-R-

Wij hadden ook babyschoentjes (maat18) gekocht toen we in verwachting waren ...
Oh wat zonde zeg! Maat 18 is haar nog wel te groot, heb ik net gepast en heeft ze nog wel een goede cm over gok ik

4 jaar geleden

Qua meten. Ik deed altijd badolie of olijfolie op de voetjes smeren en dan een papiertje er tegen aan. Dan van grote teen naar hak meten.