18 Reacties

5 jaar geleden

Ja mijn kleine druif heeft ook n kale plek.. dat is normaal en groeit ook wel weer bij... is omdat ze zoveel liggen...

5 jaar geleden

Yess.. ons meisje is ook haren aan het verliezen, nu vooral aan de voorkant. Maar dat is inderdaad normaal. Komt mooi en nieuw haar voor terug😊
Mijn kindje heeft sinds een week een kale mannen coupe 👴🏼 dus kaal bovenop zijn koppie en verder wel haar (lekker matje achterop zelfs haha) Volgens mij is het bij hem het nesthaar wat al uitvalt, aangezien het bovenop zit. Een kale plek door het liggen (achterop zijn hoofd) verwacht ik ook nog wel. Het hoort er helaas wel bij 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Hier onze kleine meid ook kale mannen coupe, zeker vergeleken met toen ze net geboren was heeft ze veel haartjes aan de voorkant verloren. Nog wel een volle mat aan de achterkant 😅 Komt weer goed!

5 jaar geleden

Is normaal! Het eerste babyhaar valt altijd uit en gaat nu eenmaal sneller op de plekken waar ze liggen 😄 Maar daar krijgen ze nieuwe, stevigere haren voor terug en die zullen ook niet meer uitvallen door het liggen. Dat is dus het probleem niet. Het had sowieso uitgevallen, dat zijn de babyharen 🙂

5 jaar geleden

Is normaal. Grappig is dat die mat achterop steeds meer lijkt op te vallen hier 🤣 Komt helemaal goed. Mijn beide meiden waren het eerste jaar bijna kaal en hebben nu een mooi vol bos blond haar 😊

5 jaar geleden

Is heel normaal. Daarvoor in de plaats komt z'n echte haar. Bij onze oudste waren dat hele mooie krullen die daarvoor in de plaats kwamen.

5 jaar geleden

Ja ons meisje ook, had best veel haar toen ze geboren werd en nu echt zo’n terugtrekkende haarlijn als een oude man 🙈😅 Er komen al nieuwe haartjes voor in de plaats lijkt het, maar het ziet er wel een beetje sneu uit nu 🙀💕

5 jaar geleden

Hier ook van mooie meisjesharen naar kalend oud mannetje 🤣🤣 ze is nu 5 weken oud

5 jaar geleden

Ik hoorde het ook overal dat het zou uitvallen maar bij ons mannetje is er alleen een haarlijn exta voorgekomen. Dus meer naar zijn voorhoofd toe zijn nieuwe haren bijgekomen. Nu heeft hij dus zijn lange haren van de geboorte en ervoor een hele rij korte haren. Heeft nog iemand dat? 😄

5 jaar geleden

Hier ook. Ik zit er aan te denken om het matje weg te knippen 🤭

5 jaar geleden

Hier ook ze had een dikke bos en nu 2 inhammen. Maar ik zie alweer kleine stiekeltjes komen. Dus de "echte" haren komen eraan!

5 jaar geleden

Hier een punkerbaby

5 jaar geleden

Reactie op steph1985

Hier een punkerbaby
Wooow vet cool zoveel haar 😍

5 jaar geleden

Reactie op steph1985

Hier een punkerbaby
Amai, zo veel en lang haar. Hoe oud is hij?

5 jaar geleden

Esmée is 9 weken

5 jaar geleden

Ja hier ook