8 Reacties

4 jaar geleden

Ja ik heb het ook gekregen van mijn zoontje. Geen medicijnen voor gehad, maar erg fijn was het niet. Ik had twee grote aften in mijn mond en nog een stuk of 5 kleine. Mijn handen zaten onder de bultjes en mijn voeten ook, de jeuk was verschrikkelijk! Maar ik geloof dat het na een dag of 3 a 4 wel steeds beter werd en mijn mond duurde wel wat langer. Ik heb het in september gehad en mijn nagels zijn er ook slecht aan toe. Er zitten een soort blaasjes in mijn nagels, heel apart. Het is super besmettelijk, dus ik heb ook iedereen verder gemeden.

4 jaar geleden

Reactie op LeB11

Ja ik heb het ook gekregen van mijn zoontje. Geen medicijnen voor gehad, ma ...
Uhg nou mag ik tijdelijk mijn beroep door covid weer niet uitoefenen maar normaal werk ik met mijn handen dus ik hoop echt dat ze snel weer toonbaar zijn! Ik heb die blaasjes wel bij mijn nagelriemen en mijn hele vingers zijn pijnlijk, ik ben benieuwd dit is dag 2 ik hoop dat het ook ma 3/4 dagen duurt! Ik heb ze gelukkig nog niet in mijn mond, kwam dat bij jou later of tegelijkertijd?

4 jaar geleden

Reactie op olive1606

Uhg nou mag ik tijdelijk mijn beroep door covid weer niet uitoefenen maar n ...
Ik durf het haast niet te zeggen maar mijn handen en voeten gingen vervellen na een week of 2 (de andere klachten waren wel al eerder over) en toen waren de ingedroogde blaasjes weg. In mijn mond kwam het later, maar ik weet niet meer hoeveel later.

4 jaar geleden

Reactie op LeB11

Ik durf het haast niet te zeggen maar mijn handen en voeten gingen vervelle ...
Ohjee dat is niet tof馃 naja ma hopen dat het niet zo hard bij mij doorpakt! 馃檹

4 jaar geleden

Mijn partner had het twee weken geleden ook en een vriendin en haar dochter een tijdje terug! Zij had ook heel erg jeukende handen. Zij gaf als tip om bepanthen eczeem zalf te smeren! De volgende dag was haar jeuk op haar handen al vele malen minder! Ik hoop dat het helpt voor je!

4 jaar geleden

Mijn dochter had het ook net na de kerst toen heerste het echt. Ze had veel blaasjes rond de mond (niet er in gelukkig), handjes en voetjes en ook veel op de billen. Zag er mega sneu uit maar ze leek er gelukkig helemaal geen last van te hebben. Via haar nichtje gekregen van het kdv, maar zij had helemaal geen verschijnselen. Ik had zelf een beetje jeuk op m'n handen maar er was niks te zien. Na een week was alles weg, bij m'n dochter ook. Het blijft wel wekenlang enorm besmettelijk zei de dokter en volwassenen met een laag immuun moeten er echt bij vandaan blijven want het kan bij volwassenen hele grote blaren veroorzaken 馃槹

4 jaar geleden

Wij hebben het alle 3 gehad in sept. Ik had even kooorts en keelpijn. Dochter koorts paar bultjes en klaar. Mijn man heeft bultjes gehad met veel pijn op N handen en voeten. Daarna heel erg vervellen. Daarna is hij zijn nagels verloren. Het wordt nu pas beter. Schijnt wel extreem te zijn volgens de huisarts

4 jaar geleden

Reactie op Lotte87

Wij hebben het alle 3 gehad in sept. Ik had even kooorts en keelpijn. Docht ...
Ja helaas was het bij mij ook doorgeslagen, op mijn voeten ben ik aan een kant alle nagels verloren en aan beide handen zijn nu nog steeds aan het vervellen wel minder en ook daar is een nagel aangetast maar gelukkig er niet afgevallen! 馃槗 Mijn huisarts zij dat kwa ziek voelen het bij volwassenen vaak veel heftiger is 馃槕.