16 Reacties
5 jaar geleden
Koffie apparaat voor je baby? Heb er wel eens van gehoord, maar alleen maar slechte verhalen. Is dan ook niet voor koffie uiteraard.. denk dat je een gewone bedoeld? Wij hebben thuis een Senseo, filter en met van die cups. Vind Senseo het fijnst 😁
5 jaar geleden
Reactie op llinzs | Moderater
Koffie apparaat voor je baby? Heb er wel eens van gehoord, maar alleen maar ...
kolf apparaat om melk uit je borst te kolven voor je baby🤣😳
5 jaar geleden
kolf apparaat om melk uit je borst te kolven voor je baby🤣😳
Omg my mistake, Ben zo moe dat ik het gewoon totaal verkeerd gelezen heb, awkward😂😳🙈
5 jaar geleden
Omg my mistake, Ben zo moe dat ik het gewoon totaal verkeerd gelezen heb, a ...
hahahah geefniett lekker uitrusten 🥰
5 jaar geleden
Koffie apparaat voor je baby? Heb er wel eens van gehoord, maar alleen maar ...
🤭🤭
5 jaar geleden
Bij mijn eerste zwangerschap een kolfapparaat gehuurd van Medela, een dubbele (zodat je beide borsten tegelijk kunt). Vond 'm geweldig! Mooi apparaat, instelbaar hoe hard/zacht wordt gekolfd.
Zou er overigens ook zo'n bh/top bij aanraden om die borstschilden aan te zetten, anders moet je steeds de flesjes zelf vasthouden.
Ik vond huren ideaal, omdat ik eerst wilde nagaan of borstvoeding zou lukken. Uiteindelijk 5 weken gehaald, daarna was het echt niet meer haalbaar voor mij (veel pijn bij gehad). Dus heel handig dat ik er één gehuurd had en nog niet gekocht.
Kopen kan altijd nog als je merkt dat het goed werkt, prettig en pijnloos verloopt en je dus je geld er uit kan halen.
5 jaar geleden
Hier ook Medela freestyle, dubbel met kolf BH. Ik heb bij de eerste een jaar gekolft en vond hem zeker het geld waard. Ik heb hem trouwens tweedehands gekocht en alles goed uitgekookt. Officieel wordt dat afgeraden omdat er als er iets mis gaat melk in de motor kan komen. Ik heb het risico genomen en nooit problemen gehad. Nu ik weet hoeveel ik hem heb gebruikt en hoop ik weer ga gebruiken zou ik hem misschien wel nieuw gekocht hebben. Maar ja, dat is afhankelijk van hoe alles loopt.
5 jaar geleden
Ik heb de aldo calypso double plus en ben daar erg tevreden mee! Mooi klein formaat, zodat ik m makkelijk mee naar het werk kon nemen en hij maakte ook niet al te veel geluid.. Je krijgt er verschillende opzetstukken bij, zodat je echt kunt uitvinden welke voor jou het beste past.