6 Reacties

5 jaar geleden

Dit heb ik ook en werk ook in de zorg. Heb vorige week dinsdag ziek gemeld door zoveel pijn. En nu weer na een avond dienst rennen en bukken heb ik zo veel last van mijn bekken en rug. En jaaaaa ik heb nu ook een blaasonsteking pfff

5 jaar geleden

Reactie op ameltaoumi

Dit heb ik ook en werk ook in de zorg. Heb vorige week dinsdag ziek gemeld ...
Jaa ik ook! Maar ik ben hier ook nog leerling... dus voelt zoon drang om te werken vooral omdat ik veel vrij ben geweest laatste tijd en dus x ziek heb gemeld met migraine en covid test.. Wat zegt jouw verlosk hiervan?

5 jaar geleden

Ik heb geen pijn door harde buiken maar een soort pijn bij me maag, ik heb geen idee wat het is, maar het is geen lekker gevoel. Sinds vandaag de pijn ervaren. Door de pijn krijg je de nijging om naar de wc te gaan. Liggen op me zij lukt even niet馃槶maar ik werk gewoon. Als ik het niet kan meld ik gewoon af. Mijn gezondheid haat voor.

5 jaar geleden

Ik zou even rustig aan gaan doen als ik jou was.. werk is leuk zolang het goed gaat, maar in dit geval gaat het om jou en je baby, en als je nu al pijnlijke harde buiken gaat krijgen is dat niet goed (weet niet of t een vervroegde bevalling kan inzetten) maar zou er wel voorzichtig nee zijn.. op je werk ben je ongetwijfeld nodig, maar first things first馃槉

5 jaar geleden

Van mijn verloskundige moest ik absoluut rust houden toen ik precies het zelfde had. Zelf werk ik op kantoor maar ze wilde geen risico lopen. Ik was toen alleen 23 weken misschien daarin het verschil.

5 jaar geleden

Doe rustig aan je werk is er voor verzekerd ..... als je niet op past kan je ontsluiting krijgen goed uitzieken en daarna zie je wel weer verder . Weet hoe het gaat in de zorg maar goed je zelf en de baby op 1 hoor