46 Reacties

3 jaar geleden

Wij krijgen aanstaande maandag weer een echo, ben dan 11+6. Ik hoop dan toch echt wel het hartje te mogen horen want zoveel echo's als ik hier voorbij hoor komen hebben wij helemaal niet... 😯 Anders zou het betekenen dat ik tot de 20 weken echo zou moeten wachten 🤔

3 jaar geleden

Ik krijg het hartje pas te horen bij de 16 weken cobtrole. Dan maken ze gee. echo meer maar luisteren ze alleen het hartje en voelen ze je buik. Hopelijk over twee weken bij de pretecho dat ze het hartje even kunnen laten horen

3 jaar geleden

Bij mijn vk doen ze het ook pas na 12 weken alleen moest ik voor controle naar de gyn in het zkh dus heb ik al 2x mogen luisteren naar het hartje 🥰

3 jaar geleden

Ik ben dinsdag 13 weken en heb het hartje van onze baby ook nog niet gehoord. Ik mag maandagavond heen om hartje te luisteren. Onze vk gaf aan dit altijd pas na de 12 weken te doen omdat ze dan de kwaliteit van het geluidsfragment beter kan garanderen om teleurstellingen te voorkomen.

3 jaar geleden

Ik kreeg met 8 weken het hartje te horen (ongevraagd, geen idee dat dit niet goed was, wel heel kort). Nu ik dit lees had ik t liever niet gehoord.

3 jaar geleden

Reactie op Alecrimm

Ik kreeg met 8 weken het hartje te horen (ongevraagd, geen idee dat dit nie ...
Ik lees hier zoveel verschillende verhalen, volgens mij is het gewoon niet helemaal zeker of het kwaad kan en wat er dan zou kunnen gebeuren 🤷‍♀️ zal me niet te druk maken Meis, even kort zal daar echt niet veel schade doen.