14 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb hetzelfde voor... ik ben nu 6 weken zwanger...

6 jaar geleden

Ben ook 4 weekjes en moet zeggen dat mijn conditie ook niet best meer is .....

6 jaar geleden

Ik nu ruim 5 weken en ben ook sneller buiten adem! Schijnt er bij te horen las ik haha!

6 jaar geleden

Man man man, 5+3 en ik hijg als een nijlpaard als ik op zolder ben aangekomen 馃槀

6 jaar geleden

Ja...heel normaal. Je lichaam is keihard aan het werk.

6 jaar geleden

5 weken zwanger en na een klein rondje met de honden wandelen, helemaal kapot!

6 jaar geleden

Same here! Als ik ga sporten dan is mijn harstslag al omhoog geschoten door alleen het matje op de grond te leggen 馃槀

6 jaar geleden

Hetzelfde hier! Helemaal kapot na 1x de trap oplopen 馃槼 Ben nu 4+5

6 jaar geleden

Ik heb dit ook... vandaag voor het eerst weer aan het werk na mijn vakantie en dat ik er achter ben dat ik zwanger ben. Was compleet buiten adem en op dat moment had mijn collega mij nodig... die stond me aan te kijken ... en zei al: nou nou jou conditie is slecht geworden. Ik zo Jaa agh... kan niet meer badmintonnen h猫 sinds de Corona er is 馃槄

6 jaar geleden

Wow wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Heb net de vaatwasser geleegd en was buiten adem haha

6 jaar geleden

Yep! Buiten adem als ik de trap oploop en gisteren een stukje gefietst nou wist niet meer waar ik het moest zoeken. Sporten is nu ook een opgave maar tot op heden gaat dit prima met voldoende rust.

6 jaar geleden

Herkenbaar! Ben nu 6+4, maar heb dit al een tijdje. Wij hebben het nog helemaal niemand verteld, maar dat gehijg is best lastig te verbloemen haha.

6 jaar geleden

Oooh ik ben wel niet zo moe! Op het werk iedere ochtend dagstart en kan met moeite 15 min blijven staan 馃槪. Dit is mijn tweede zwangerschap maar kan me dit uit de eerste zwangerschap helemaal niet herinneren?

6 jaar geleden

Ik liep voorheen nog 5-12 km hard maar ben nu ook HEEL snel buiten adem.. herkenbaar!