20 Reacties

5 jaar geleden

Een wijd luchtig strandjurkje misschien?

5 jaar geleden

Lijkt me heel lastig. Ik heb ook zo鈥檔 buikje, maar lang inhouden lukt mij niet meer. Idd is een strandjurkje misschien een idee, maar 鈥榯 wordt natuurlijk wel super morgen warm! 馃サ succes!

5 jaar geleden

Corona kilo's haha

5 jaar geleden

Kan je het niet toch gewoon vertellen? Of zijn het geen vrienden die zo dichtbij staan dat ze je ook steunen stel het zou mis gaan?

5 jaar geleden

Reactie op SarahvdP

Lijkt me heel lastig. Ik heb ook zo鈥檔 buikje, maar lang inhouden lukt mij n ...
Ja dat lukt mij dus ookal niet meer hahah en klopt het word heel warm dus wil ook het water in haha

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Corona kilo's haha
馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Of zo'n leuke sarong over je badpak heen? Totally beachy!!

5 jaar geleden

Haha lastig ja 馃き opgeblazen buik door verkeerd eten? Dat kan je zeggen of een soort dunne doek losjes om je heen binden?

5 jaar geleden

Uit eten is ook geen pretje meer als je het nog even geheim wilt houden 馃槀 mijn buik laat zich na het eten nog even extra zien. Ik kan niet wachten om mijn buik te showen als alles goed is en iedereen het weet 馃グ succes op het strand morgen!

5 jaar geleden

Kan je het niet toch gewoon vertellen? Of zijn het geen vrienden die zo dic ...
Ja dat zijn ze dus wel. Alleen voor deze zwangerschap hebben wij een miskraam gehad dus zijn een beetje voorzichtig met vertellen. Ben alleen beetje bang dat we het niet meer lang verborgen kunnen houden aangezien ze al steeds zitten te vissen ook. Vooral mijn vriend is een beetje terug houdend met het vertellen

5 jaar geleden

Reactie op firstmiracle

Uit eten is ook geen pretje meer als je het nog even geheim wilt houden 馃槀 ...
Hahahaha heerlijk! Dan kan je gelukkig nog wel zegge. Dat je een food buik hebt. Ik kijk daar ook echt naar uit hoor! Dankjewel!!

5 jaar geleden

Reactie op M盲del

Of zo'n leuke sarong over je badpak heen? Totally beachy!!
Ja waar vind ik die nog op zo een kort termijn? Hahaa normaal draag ik echt alleen een bikini dus een badpak zullen ze al vreemd vinden bij me Morgen denk ik zomaar 馃槄馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op dootje81

Ja waar vind ik die nog op zo een kort termijn? Hahaa normaal draag ik ech ...
Livera, H&M, Hunkem枚ller, zo'n beetje overal waar ze ook badmode verkopen. Maar het is wel kort dag inderdaad... 馃槄 Heb je anders een dun zomerjurkje?

5 jaar geleden

Reactie op naomipc

Haha lastig ja 馃き opgeblazen buik door verkeerd eten? Dat kan je zeggen of ...
Ja ben bang dat ze er niet in trappen haha. Van de week boden ze me al een drankje aan, wat ik natuurlijk afwees en dan morgen nog erbij. Ben echt een beetje bang dat we door de mand gaan vallen morgen 馃槄 ik ga zeker nog even j. Me kast kijken voor een dunne doek of iets!

5 jaar geleden

Reactie op dootje81

Ja dat zijn ze dus wel. Alleen voor deze zwangerschap hebben wij een miskra ...
Ah ok, ik snap het. Afwachten dan maar hoe oplettend ze zijn morgen 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op dootje81

Ja dat zijn ze dus wel. Alleen voor deze zwangerschap hebben wij een miskra ...
Juist door onze miskramen vertellen wij het vrienden sneller. Zodat ze kunnen meeleven 馃グ

5 jaar geleden

En? Hoe ging het? 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op M盲del

En? Hoe ging het? 馃槉
We hebben uiteindelijk besloten om lekker thuis in de tuin in een zwembad te zitten hahaha was erg duizelig vanochtend door de hitte dus naar t strand gaan lekker me niet verstandig 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op dootje81

We hebben uiteindelijk besloten om lekker thuis in de tuin in een zwembad t ...
Heel verstandig!! Heb je goed gedaan! 馃憤

5 jaar geleden

Reactie op Esmaye

Een wijd luchtig strandjurkje misschien?
Dat zou ik ook doen zo een wijd ding wat je over je bikini heen kan gooien dat haalt de nadruk van je buik