Hoi,
Ik ben 6+1 weken zwanger van onze 3e 馃グ. Nu willen wij nog wachten met het bekend maken na onze eerste echo. Maar hoe kan ik deze buik morgen verbergen als we met vrienden een dagje naar het strand gaan? Ik heb al een badpak gekocht (bikini al uit gegroeid) normaal trek ik wijdere kleding aan maar dat wordt lastig... vorige week vroegen ze al of ze ons konde feliciteren 馃槄. Darm buikje groeit snel hahA
Iemand tips?
Lijkt me heel lastig. Ik heb ook zo鈥檔 buikje, maar lang inhouden lukt mij niet meer. Idd is een strandjurkje misschien een idee, maar 鈥榯 wordt natuurlijk wel super morgen warm! 馃サ succes!
Uit eten is ook geen pretje meer als je het nog even geheim wilt houden 馃槀 mijn buik laat zich na het eten nog even extra zien. Ik kan niet wachten om mijn buik te showen als alles goed is en iedereen het weet 馃グ succes op het strand morgen!
Kan je het niet toch gewoon vertellen? Of zijn het geen vrienden die zo dic ...
Ja dat zijn ze dus wel. Alleen voor deze zwangerschap hebben wij een miskraam gehad dus zijn een beetje voorzichtig met vertellen. Ben alleen beetje bang dat we het niet meer lang verborgen kunnen houden aangezien ze al steeds zitten te vissen ook. Vooral mijn vriend is een beetje terug houdend met het vertellen
Of zo'n leuke sarong over je badpak heen? Totally beachy!!
Ja waar vind ik die nog op zo een kort termijn? Hahaa normaal draag ik echt alleen een bikini dus een badpak zullen ze al vreemd vinden bij me
Morgen denk ik zomaar 馃槄馃ぃ
Haha lastig ja 馃き opgeblazen buik door verkeerd eten? Dat kan je zeggen of ...
Ja ben bang dat ze er niet in trappen haha. Van de week boden ze me al een drankje aan, wat ik natuurlijk afwees en dan morgen nog erbij. Ben echt een beetje bang dat we door de mand gaan vallen morgen 馃槄 ik ga zeker nog even j. Me kast kijken voor een dunne doek of iets!
We hebben uiteindelijk besloten om lekker thuis in de tuin in een zwembad te zitten hahaha was erg duizelig vanochtend door de hitte dus naar t strand gaan lekker me niet verstandig 馃槄