6 Reacties

5 jaar geleden

s’ Avonds begint “de nacht” wanneer ik voor mezelf besluit; na deze voeding ga ik naar bed (meestal rond 22:00) dus dan maak ik t donker en blijf rustig). en s ochtends vanaf 6 uur doe ik de gordijnen in de slaapkamer open zodat er daglicht binnenkomt. ik ga meestal dan wel nog doorslapen tot de volgende voeding 9/10 uur. Kind leg ik dan ook weer gewoon in cosleeper in zn slaapzak. maar dan dus wel daglicht.

5 jaar geleden

Ligt er aan hoe jouw dag verloopt. Hier is het in principe 6 uur ochtend. Als ik moet werken sta ik op dat tijdstip op en dan is het om 19 uur avond. Mijn vriendinnen die in de horeca werken vinden 6 uur nog nacht.

5 jaar geleden

Wij doen de ochtend voeding tussen 7 en 8. Maar meneer slaapt daarna graag nog even verder maar dan laat ik het licht aan/gordijnen open. Avond is hier rond 20.00/20.30. Laatste fles tond 1930/20.00.

5 jaar geleden

Hier gaat zoon van 8 weken tussen 19/1930 naar bed, heeft dan flesje gehad op zijn kamertje met nachtlampje aan. Komt soms om 22u voor nog een flesje of slaapt dan door tot 6/630. Flesje en dan terug naar bed. 8u word hij wakker, aankleden en mee broer naar school brengen. Als ik weer ga werken start voor iedereen in huis de dag om 630/7u

5 jaar geleden

Hier gaat hij tussen 7 en 8 naar bed, dan wel nog een voeding tussen 11 en 12 maar ook dan weer direct bed in. Hij komt vaak in de nacht nog een keer en dan begint de dag met de ochtend voeding om 8. Uiteindelijk wil ik dit wel nog wat verschuiven voordat de opvang in juni begint, maar dat zal ook wel vanzelf gebeuren denk ik!

5 jaar geleden

Het is precies hoe je jou dag start Als ik weer moet gaan werken staat mijn wekker om 06.00 uur en ga ik om 21.30 slapen (manlief staat ook zo vroeg op). Baby slaapt nu van 20.30 tot 05 dus hoop dat hij straks wat langer doorslaapt anders begint mijn dag om 05.00 uur. Nu geef ik zijn fles en laat ik hem daarna verder slapen en word hij om 08.00 weer wakker. Ik slaap dan ook nog even door omdat dit nu nog kan.